5822
Українці передумали платити за знижкові купони
— Особисті фінанси
Інтерес українців до купівлі в інтернеті різних знижкових купонів і сертифікатів знижується, розповіли учасники ринку.
Так, за словами співзасновника та генерального директора компанії «Всімкупон» Євгенія Белана, портали, які продають купони, змушені об’єднуватися і обмінюватися акціями, щоб вижити. Випадки злиття бізнесів вже є: компанія «Покупон», яка стрімко росла до недавнього моменту, об’єдналася в травні з компанією Superdeal.
«Гілка платних купонів – це перехідний етап, який не протримається довго, оскільки користувач не хоче платити і за сам купон, і за послугу, тому що в такому випадку фактичний розмір знижки щодо загальних витрат виходить меншим від заявленого», – говорить Белан.
До того ж, покупці купонів нерідко стикаються зі складнощами отримання оплаченої послуги, а купонодателі незадоволені результатами розміщення купона. «Якщо користувач купить знижку -70% з чека в ресторані і наткнеться там ще на сто таких же щасливих мисливців за знижками, ресторан не зможе адекватно впоратися і створити комфортні умови для всіх. А претензії будуть пред’являти до купонатора – і замовник, і покупець», – пояснив заступник генерального директора Promodo Роман Вілявін.
Шара подобається всім
Єдиний сегмент, який показує стабільний приріст аудиторії – це портали, на яких купони безкоштовні. Їх можна навіть не роздруковувати.
Підвищений попит на безкоштовні знижки експерти пояснюють просто – люди прагнуть економити. До того ж, не виникає труднощів із оплатою або з поверненням, якщо помінялися плани, а за розміщення купона на сайті платять самі компанії. «Останні півроку ми спостерігаємо зростання користувачів практично в два рази, особливо після підвищення курсу долара. За цей рік оборот нашої компанії збільшився в чотири рази, і продовжує зростати», – зазначив Євген Белан.
Від їжі до СПА
Найчастіше українців зараз цікавлять знижки на розваги та догляд за собою. Раніше найбільш популярними купонами були знижки в кафе, але зараз цей сектор переживає не найкращі часи. «Якщо минулого року за аналогічний період акції розділу «Кафе і ресторани» поступалися за популярністю тільки туризму, то зараз вони перемістилися на четверте місце, пропустивши вперед «Красу і СПА» і навіть «Розваги»», – повідомив генеральний директор і співзасновник порталу «Скидочник» Василь Степанюк. Крім того, великою популярністю користуються знижки на ринку послуг фотосесії, хімчистки, мийки, СТО та ін.
А «хітами» нинішньої осені у платних сервісах стали комплексні аналізи в мережі лабораторій «Сінево» (пакети обстежень зі знижкою 50%), день в аквапарку в ТРЦ «Термінал» з відвідуванням СПА зони за 96 грн. замість 140 і 51% знижка на відпочинок в оздоровчому комплексі «Карпати» в Яремче.
Чергову хвилю попиту на знижки учасники ринку прогнозують в очікуванні Нового року – в цей період особливим попитом користуються туристичні послуги, розваги, подарунки та інші пов’язані з відпочинком заходи.
За матеріалами: Вісті
Поділитися новиною