Apple вступила в боротьбу з Facebook за ринок додатків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple вступила в боротьбу з Facebook за ринок додатків

Фондовий ринок
422
Розробники програм під iOS почали отримувати відмови в розміщенні їхніх програм в App Store за пунктами, які забороняють рекламу продуктів третіх фірм і маніпуляцію рейтингами. Про це розробники багатьох додатків повідомили у своїх блогах.
Ресурс Business Insider припускає, що ці заходи спрямовані проти захоплення Facebook ринку продажу додатків.
Відмови зазвичай обґрунтовані порушенням пунктів 2.25 і 3.10 правил розробників програм для App Store. Ресурс Techcrunch.com отримав від Apple коментарі про їх трактування. З них випливає, що компанія Apple забороняє додатку, розміщеному в інтернет-магазині компанії, рекламувати програми інших розробників; пропонувати переглянути відео, що не відносяться до цього додатку; а також маніпулювати його рейтингом.
Перші скарги на відхилення додатків за двома зазначеними пунктами з’явилися на початку червня. Можливо, це пов’язано з розширенням можливостей інструментарію для розробників після анонсу 2 червня восьмої версії операційної системи iOS.
Як вважає Business Insider, головний удар спрямований не на незалежних розробників, а проти Facebook.
Наприкінці квітня на конференції для розробників F8 Марк Цукерберг, гендиректор найпопулярнішої в світі соціальної мережі, закликав програмістів створювати додатки під платформу Facebook, а не окремо для Apple і Android. Це дозволить робити одну версію програмного забезпечення, а не дві. У якості підтримки розробникам була запропонована можливість рекламувати їхні продукти в інших додатках для Facebook.
Судячи з останніх подій, в Apple почули Цукерберга і вдалися до контрзаходів, зазначає Business Insider. Якщо в Apple продовжать жорстко дотримуватися заборони на рекламу продукції третіх фірм, то Facebook не зможе рекламувати в своєму додатку для iOS, ігри та інші програми, розроблені для цієї соцмережі.
Однак поточне трактування правил може позначитися на всій екосистемі Apple. За даними Techcrunch, автори додатків у цій ситуації фактично позбавлені можливості агітувати користувачів ділитися своїми досягненнями в соцмережах. Адже «лайки», отримані додатком у Facebook, фактично є активним посиланням на програму стороннього розробника. Таким чином, під сумнів ставляться звичні методи реклами, розповсюдження, а також монетизації ігор.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас