Новий антирекорд: український авторинок в травні обвалився на 80% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Новий антирекорд: український авторинок в травні обвалився на 80%

Казна та Політика
4112
Підсумки травневих продажів на автомобільному ринку встановили черговий антирекорд. Показники реєстрацій нових автомобілів у травні ледь перевалили за 3 тис. одиниць, що на 80% менше, ніж рік тому. Таких низьких показників український авторинок ще демонстрував за всю історію спостережень.
Те, що травневі продажі будуть дуже низькими, стало зрозуміло ще в квітні, але результати виявилися навіть гірші, ніж очікування. “Дає надію лише той факт, що в останній тиждень травня продажі значно активізувалися і ще не всі авто встигли потрапити до підсумкової статистики. Але це – слабка втіха. Швидше за все, травневі показники – це і є “дно” падіння українського авторинку. Адже нижче вже просто немає куди падати”, – пояснюють експерти і додають, що на показниках травня відбилися одразу всі негативні фактори: і девальвація, і нові ціни, і затяжні свята, і ситуація на Сході країни.
Весь місяць з Донецької та Луганської областей надходили тривожні повідомлення. Поставки авто до цього регіону практично припинилися, а у покупців зникла звичка відвідувати автосалони. Але і в інших регіонах ситуація не була кращою. Покупці авто спочатку були шоковані новими цінниками через девальвацію гривні, потім побоювалися робити дорогі покупки.
У результаті стрімкого падіння авторинку всі без винятку оператори закінчили місяць з мінусовими результатами, різниться тільки модуль абсолютних показників. Так, ЗАЗ в травні зумів повернути перше місце, потіснивши Geely. Друге місце на українському ринку як і раніше посідає Toyota, а на третю позицію вийшла Skoda.
Враховуючи нові ціни, триває зміна позиціонування всіх брендів, і цей процес в травні ще був у самому розпалі. Знову в Топ-10 з’явилися ВАЗи. Але й сенсацією стало 10-е місце на ринку у Mercedes-Benz.
Очевидно, що маркетологи автомобільних компаній намагаються намацати своїх нових споживачів, враховуючи зміну співвідношення цін на ринку. Поки що не у всіх це виходить, та й самі покупці авто насилу усвідомлюють, що вони реально можуть потягнути вже зовсім інші автомобілі, ніж навіть декілька місяців тому.
Чим обернеться для автомобільного бізнесу такий стрімкий спад – стане зрозуміло вже найближчим часом. Більшість дилерів вже не перший місяць працюють з мінусами – до таких низьких продажів автомобільний ринок був не готовий.
За матеріалами:
Auto-Consulting
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас