Катар зацікавився найбільшим торговим флотом — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Катар зацікавився найбільшим торговим флотом

Світ
931
ЄС має намір реалізувати проект зі створення стимулів і умов для судноплавних флотів своїх країн, щоб вони почали використовувати зріджений природний газ з 2025 р.
Це сигналізує про нарощування використання цього виду палива, і такі великі гравці, як Катар, починають зміцнювати позиції в секторі та укладати контракти, почавши з Греції, у якої найбільший в світі комерційний флот.
Міністр економіки, конкурентоспроможності та водного транспорту запевнив місцевих судновласників у тому, що витрати переходу на інший вид палива будуть компенсовані за рахунок фондів ЄС протягом наступного десятиліття.
Крім того, під час недавнього візиту до Афін головний фінансовий директор катарської держкомпанії Qatar Petroleum International (QPI) заявив грецьким бізнесменам, що його компанія планує розширити торгівлю СПГ в країні, особливо на ринку морського транспорту.
Вже було інвестовано 58 млн євро на придбання 25% акцій газової електростанції, що стало результатом партнерства між GEK-TERNA і GDF Suez.
На урядовому рівні міністр економіки, конкурентоспроможності та водного транспорту активно виступає за введення СПГ в якості основного палива для суден, роблячи ставку на масові інвестиції, зроблені грецькими судновласниками протягом останніх десяти років для зміцнення позицій у міжнародній торгівлі СПГ, які вклали більше 10 млрд євро в танкери, що перевозять СПГ.
За заявами QPI, для успішного здійснення проекту буде потрібно більша кількість газосховищ СПГ по всій країні, також катарська сторона просуває будівництво додаткового терміналу СПГ.
При цьому держкорпорація DEPA надає пріоритетного значення свому проекту з будівництва плаваючого терміналу СПГ в Кавалі. Це стратегічно важливе розташування в маршруті від Туреччини до Албанії та Італію.
Крім того, голова СПГ-компанії, що належить норвезькому судноплавному магнату Джону Фредріксену, зустрівся з міністром енергетики Греції Іоаннісом Маніатісом та висловив зацікавленість у партнерстві з DEPA в цьому проекті.
Таким чином, ринок СПГ динамічно розходиться на два сектори: перший – це перехід морського флоту на СПГ і другий – це збільшення поставок газу на грецькі та регіональні трансмісійні системи СПГ.
У першому випадку оцінюється, що витрати на паливо впадуть на 50% для компаній, що використовують СПГ, тоді як у другому секторі будуть потрібні ініціативи ЄС та Греції, щоб поліпшити транспортне сполучення між балканськими країнами.
На рівні ЄС Brittany Ferries підписала контракт на 270 млн євро з французькою суднобудівною верф’ю STX France про будівництво першого великого порома, що працює виключно на СПГ. Коли він буде зібраний, він з’єднає Великобританію з континентальною Європою, аналогічні плани виношують данські і норвезькі пасажирські флоти.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас