1906
Як магазини "підсаджують" українців на уявні знижки?
— Особисті фінанси
Торгові мережі масово скасовують традиційні картки знижок, замінюючи їх бонусними накопичувальними програмами. Нові програми дозволяють розраховувати на ту ж знижку і різні подарунки, але щоб їх отримати, доводиться купувати все більше і більше.
Прості дисконтні карти, що пропонують певну кількість відсотків знижки, не дають магазинам гарантії, що покупець стане їх постійним клієнтом. Тому через кілька років дисконтні карти з магазинів пропадуть взагалі – їх повністю замінять бонусні програми, пише видання.
Суть бонусної програми в тому, що замість знижки покупець отримує бали, кількість яких залежить від вартості покупки. Накопичену суму можна буде трансформувати в знижку при наступній покупці або обміняти на товари, запропоновані продавцем. Також покупцеві можуть зарахувати здачу на спеціальний рахунок. На ньому вона може зберігатися тільки якийсь час, після закінчення якого “згорає”.
Але обміняти бали на щось цінне при одноразовій покупці не вийде, зазначає видання. Покупець повинен буде ще як мінімум раз відвідати магазин, щоб у нього з’явилися нові бонуси. Крім того, бонусні програми за допомогою спеціального програмного забезпечення вивчають за чеком переваги покупця, його смаки і витрати. За рахунок цього рітейлори розраховують, як працювати з кожним споживачем індивідуально, пропонуючи акції на цікаві для нього товари.
Видання зазначає, що бонусні програми дуже вигідні для продавців, адже вони не надають моментальної знижки, а тільки обіцяють її потім. Далеко не всі бонуси використовуються покупцем, і це дозволяє продавцям економити, зберігаючи видимість знижки. Крім того, багато магазинів “крадуть” бонуси з рахунків покупців, іноді цілком офіційно: якщо накопичені бали не використовуються протягом обумовленого терміну, вони обнуляються.
Нагадаємо, українські ресторани цієї осені почали втрачати клієнтів. Гравці ринку пов’язують негативну динаміку з дощовою погодою.
За матеріалами: Деловая Столица
Поділитися новиною