588
Лише деякі українські холдинги ведуть справи цивілізовано, - опитування
— Особисті фінанси
Українські традиції етичної поведінки в бізнес-діяльності ще тільки формуються.
«Впровадження високих стандартів корпоративного управління актуальне для найбільших компаній і фінансово-промислових груп України. Така стратегія ефективна, оскільки дозволяє представникам українського бізнесу зміцнити свої позиції на національному рівні і дістати довгостроковий доступ до великих світових ринків», – цитує видання Енді Кузича, директора з розвитку бізнесу PwC Україна.
Кодекси корпоративної ділової етики сприяють змінам не тільки бізнес-середовища, а й суспільства, впевнена Ольга Галушко, контент-лідер Центру розвитку лідерства та менеджменту Міжнародного інституту бізнесу. Але ефективно впроваджувати зведення етичних норм і стандартів ведення бізнесу виходить не завжди.
«Часто працівники не зовсім розуміють, навіщо замість усталених десятиліттями відносин «начальник – підлеглий» у компанії прищеплюють партнерство і особистісну повагу. Це ментальна проблема: люди звикли, що начальство використовує їх як робочу силу – а тут: нормальні умови роботи, гідна і конкурентна заробітна плата, прозорі відносини в колективі. І подолати цей бар’єр неприйняття нової культури бізнесу деяким українським компаніям не вдалося», – пояснює Ольга Галушко.
За її словами, щоб корпоративний кодекс працював, потрібні прості, зрозумілі і доступні інструменти: лінії довіри, комітети з етики та ділової поведінки, створені на підприємствах.
«Наявність таких інструментів реалізації кодексу свідчить про системний підхід компанії до корпоративного управління», – підсумовує експерт.
Видання нагадує, що 19 червня група СКМ опублікувала свій кодекс корпоративної етики. У документі «Так ми працюємо» зібрані основні принципи, етичні норми і стандарти ведення бізнесу, обов’язкові для співробітників всіх підприємств групи Ріната Ахметова.
Як сказано в опублікованому документі, основними принципами ділової етики групи є «чесність і сумлінність у відносинах усередині компанії, порядність у відносинах з клієнтами та діловими партнерами, повага до особистості і дотримання прав людини, прозорість і відкритість, сталий розвиток і соціальна відповідальність у відносинах з суспільством, законність і верховенство права».
За матеріалами: Коментарі
Поділитися новиною