Місце "АероСвіту" можуть зайняти лоукости — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Місце "АероСвіту" можуть зайняти лоукости

2251
Якщо компанія “АероСвіт” припинить своє існування, це буде дуже серйозним зменшенням пасажиропотоку. Виходи є два: або “Міжнародні авіалінії України” забирають рейси “АероСвіту”, або аеропорт “Бориспіль” обслуговуватиме лоукости у терміналі “F”, де зараз базуються МАУ.
Про це заявив генеральний директор державного підприємства “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” Антон Волов в інтерв’ю Forbes.ua.
“Уже давно розробляється технологія переведення всіх міжнародних рейсів у термінал “D”, у тому числі рейсів “Міжнародних авіаліній України”. Щоб максимально сконцентрувати всі перевезення в одному терміналі. Якщо “АероСвіт” припинить своє існування, всі наші пасажири вмістяться в одному терміналі. У цьому разі ми зможемо здійснити наші давні плани і говорити з лоукостами про оперування в терміналі “F” за зовсім іншими тарифами і зовсім іншим обсягами послуг”, – розповів Волов.
В одному терміналі, додав він, неефективно і нелогічно поєднувати непоєднуване – обслуговування лоукостів і базових перевізників. Крім того, лоукости не хочуть платити за дорогі термінали, їм не потрібна супутня інфраструктура, аеромости.
“При найгіршому варіанті, якщо “АероСвіт” припинить своє існування, а “Міжнародні авіалінії України” не заберуть собі його рейси, ми маємо бути готовими обслуговувати у терміналі “F” лоукости”, – додав керівник “Борисполя”.
В “АероСвіті” стверджують, що всі середньомагістральні рейси передадуть МАУ, а залишать собі далекомагістральні.
У разі відмови “АероСвіту” і від далекомагістральних перевезень, то, за словами Волова, буде два варіанти: “Якщо МАУ підберуть ці напрями, ставши далекомагістральним перевізником, обсяг пасажиропотоку не повинен впасти. (Але поки що ми не знаємо про плани компанії МАУ). Якщо далекомагістральні відійдуть, а МАУ залишаться лише з середньомагістральними рейсами, вони зможуть існувати лише на основі протекціонізму (базові перевізники в аеропорту мають значні знижки – ред.). У протилежному разі, коли сюди зайдуть лоукости, вони просто знищать місцевого конкурента на міжнародних напрямах”.
Волов зазначив, що аеропорт відкоригує свою стратегію розвитку після того, як МАУ визначиться, ким вони хочуть бути – лоукостом чи хабовим перевізником.
Директор аеропорту зазначив, що єдиним по-справжньому хабовим перевізником “Борисполя” був “АероСвіт”. “Після того, як ми вибрали для аеропорту хабову модель розвитку та у березні 2011 року на основі нашого старого терміналу “B” зробили трансферну зону, у “АероСвіту” почав скаженими темпами зростати трансфер”, – сказав він. За даними авіакомпанії, “АероСвіт” перевіз близько 600 тисяч пасажирів у 2012 році порівняно з 400 тисячами у 2011 році.
Відповідаючи на запитання, чому “АероСвіт” продовжував нарощувати борги разом зі значним зростанням пасажиропотоку, Волов сказав, що, на його думку, причиною стала “неефективність управління, у тому числі й з причин застарілого парку”.
“Найголовніші витрати авіакомпанії: на флот, технічне обслуговування, утримання літаків, витрати на лізинг і паливо. Паливо в Україні – дорожче. Дорожчий лізинг. Повітряні судна, що використовуються “АероСвітом”, – старі, споживають більше, ламаються частіше. В “Аеросвіті” з семи далекомагістральних літаків ми бачимо лише три в експлуатації”, – сказав Волов, додавши, що компанія не може ефективно керувати своєю маршрутною мережею, якщо у літаків часто виникають технічні проблеми.
Волов повідомив, що у грудні 2012 року “Аеросвіт”, на який припадає близько 30% пасажиропотоку, перевіз на 23,4% менше, ніж минулого року, а загальний спад перевезень станом на 10 січня 2013 р. становив 14%.
За матеріалами:
Forbes.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас