1728
У великих містах України може з'явитися наземне метро, адже це в 2,5 рази дешевше - Колесников
Україна вивчає досвід будівництва наземного метрополітену, щоб пустити його в містах-мільйонниках.
Про це заявив віце-прем'єр Борис Колесников у Вашингтоні, де він вивчає досвід будівництва наземного метро.
"Якщо брати до уваги компонент ціна і якість, то звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або намагаються його побудувати, відкрите метро набагато економічніше, простіше та ефективніше в управлінні", - зазначив чиновник.
За його словами, на сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в тих районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних будівель.
Крім того, за словами Колесникова, такий зручний і швидкий вид транспорту необхідний і іншим містам, наприклад, Львову в контексті підготовки до Олімпіади, а також Одесі через складну геологію місцевості.
"Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 рази дешевше вести відкритим способом. По суті справи за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто, будь-який мільйонник сьогодні може використовувати цей досвід", - запевнив віце-прем'єр.
За словами Колесникова, українську сторону при вивченні цього питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопаду, характерного для регіону.
"Щодо снігозахисту ми отримали попереднє розуміння, сьогодні дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців. Послуги американських консалтингових компаній в плані снігозахисту будуть для нас дуже корисні", - підкреслив він.
Також віце-прем'єр висловив важливість використання при будівництві метрополітену продукції українських виробників.
"Дійсно, ми можемо використовувати продукцію чорної металургії та українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використано максимальну кількість вітчизняних матеріалів", - запевнив Колесников.
Він висловив сподівання, що провідні компанії розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість закуповувати вагони безпосередньо в країні.
За матеріалами: Главред
Поділитися новиною