Рекламна акція Coca-Cola в Facebook провалилась — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рекламна акція Coca-Cola в Facebook провалилась

1000
Остання рекламна акція Coca-Cola в Австралії в соціальних мережах зазнала невдачі, повідомляє Sydney Morning Herald.
Акція, що стартувала 27 лютого в Facebook, закликала читачів скласти "щасливу історію", проте замість цього користувачі стали залишати на сторінці австралійського представництва компанії в Facebook образливі повідомлення.
Компанія запропонувала читачам своєї групи в Facebook в рамках "соціального експерименту" скласти історію: кожен користувач соціальної мережі повинен був дописати слово за попереднім - в результаті повинно було вийти "щасливе оповідання". Але замість цього читачі Facebook почали писати непристойності.
В результаті в пості, який залучив 781 користувача, 70 з них модераторам довелося виключити з групи, так як вони порушували "домашні правила" австралійської сторінки Coca-Cola. Згідно з правилами, на ній не можна залишати повідомлення, "в яких описується вживання алкоголю і заборонених речовин, вчинення протиправних дій, або які можуть бути образливими для інших осіб".
Невдала акція в Facebook - не перший рекламний провал Coca-Cola, нагадує Business Review Australia і називає як найбільший з них спробу компанії впровадити в 1985 році нову формулу Coca-Cola, яка моментально провалилася на ринку.
На даний момент всі непристойні пости прибрані з сайту. Зараз на ньому можна побачити тільки декілька повідомлень зі співчуттями про провал акції. А більша частина постів присвячена побажанням від користувачів про випуск пляшки з їх ім'ям. Випуск пляшок з поширеними іменами став останньою популярною акцією, проведеною компанією Coca-Cola в Австралії.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас