Таксисти: Під прикриттям Євро-2012 відбувається захоплення ринку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Таксисти: Під прикриттям Євро-2012 відбувається захоплення ринку

657
Профспілка таксистів України побоюється монополізації ринку таксі в чотирьох містах, які прийматимуть чемпіонат Євро-2012. Про це в коментарі УНІАН по телефону сказав глава профспілки Василь Попик.
"Ми дуже обурені, що все робиться незрозуміло, "під килимом". Ми не хочемо, щоб, прикриваючись Євро, була монополізація ринку таксі в чотирьох містах, а це реально відбувається", - сказав він.
Попик повідомив, що сьогодні у нього відбудеться зустріч з гендиректором аеропорту "Бориспіль" щодо умов для таксистів в аеропорту.
"Дуже непрозорий ринок. Був якийсь конкурс, невідомо який і невідомо, хто його проводив, невідомо яка компанія. Виявляється, був конкурс на службу таксі в "Борисполі". Ми - ні сном, ні духом. І, відповідно, до мене підходять мої члени профспілки... Ось людина, яка купила нову машину, каже: у мене клімат-контроль і таксометр, чому я - ліцензійний перевізник, який платить податки, чому я не можу привезти клієнта в аеропорт "Бориспіль" і там забрати клієнта, який прилетів? Що мені йому відповісти?", - запитав Попик.
За його словами, таксисти сподіваються на рівні умови для учасників ринку і розраховують сісти за стіл переговорів, щоб вирішити цю проблему. "Які наші вимоги? Рівні умови... Ми розуміємо, що для того, щоб зустрічати гостей Євро, треба, щоб були нормальні машини, нормальні умови. Тому ми кажемо: сідаємо за стіл переговорів, виробляємо додаткові умови, і хто відповідає їм - має право бути там. Якщо це сприймається - тоді все добре", - сказав він.
За словами Попика, якщо до проблем таксистів не будуть прислухатися - буде розглядатися питання про акції протесту аж до перекриття руху транспорту.
"А що ми можемо робити? Страйкувати ми не можемо, тому що наш страйк - мертвому припарка. У нас єдиний механізм впливу на владу - це жорсткі акції перекриття руху транспорту. Якщо нас доведуть до цього, не будуть чути нас, то ми будемо змушені йти на ці кроки", - сказав він.
При цьому він додав, що проблеми, які існують в "Борисполі", це лише 5% проблем, які є в таксистів в Україні. "У нас велика купа проблем: відсутнє законодавство і, виходячи з цього, 80% ринку в тіні, у нас низькі тарифи, найдешевше таксі в Європі, тобто ринок пересичений таксі. І відповідно, таксисти, щоб заробити, повинні працювати більше 15 годин на добу. Тобто, є серйозні проблеми", - сказав Попик.
За його словами, важливою проблемою є відсутність стоянок для таксі в Києві. "Це, напевно, єдина столиця Європи, де, можливо, ми і згадаємо 2-3 стоянки таксі. До останнього моменту була стоянка біля залізничного вокзалу, біля центрального входу, - прибрали, зробили платну парковку", - зазначив Попик.
Він підкреслив, що вирішенню проблем сприятиме ухвалення закону про таксі в Україні.
"Але інші проблеми вирішуються: ми контактуємо з Мінінфраструктури, вони нарешті підготували проект закону про таксі, ми зараз його правимо, дивимося і будемо наполягати, щоб його дуже швидко Кабмін надіслав у Верховну Раду, і його ухвалила. Там - чіткий контроль, все правильно і прозоро", - зазначив голова профспілки.
Як повідомляв УНІАН, у липні цього року на прес-конференції віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури Борис Колесніков повідомив, що в жовтні в "Борисполі" почне працювати нова служба таксі. Організація роботи єдиного таксі проводиться в рамках підготовки до чемпіонату Євро-2012.
Для забезпечення роботи цієї служби "Укрзалізниця" і аеропорт "Бориспіль" мали намір закупити 500 автомобілів. Заявлялося, що ці автомобілі будуть обладнані кондиціонерами, сучасними лічильниками та іншими пристроями, необхідними для швидкого та комфортного проїзду пасажирів.
Колесніков раніше заявляв, що, дізнавшись про ці плани, свої послуги державі запропонували відразу кілька приватних компаній-перевізників, однак, оскільки немає повної впевненості в їх можливості виконати свої зобов'язання, їм було відмовлено.
7 вересня газета "Сегодня" написала, що в аеропорту "Бориспіль" з'явилося єдине таксі: адміністрація аеропорту підписала з компанією "Еліт-таксі" договір на обслуговування пасажирів. "Фірма пройшла конкурс і виявилася найкращою за всіма зазначеними критеріями", - розповіла прес-секретар аеропорту Оксана Ожигова.
Щоб сторонні таксі не могли під'їхати до будівлі аеропорту, всім легальним видали магнітні картки, які відкривають шлагбаум на в'їзді. Диспетчери аеропорту гучномовним зв'язком радять пасажирам вибирати тільки легальне таксі. А зі сторонніми водіями бореться "Беркут".
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас