Янукович: Влада повинна забезпечити адміністративну реформу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Янукович: Влада повинна забезпечити адміністративну реформу

Казна та Політика
1117
Влада повинна забезпечити адміністративну реформу. Про це заявив Президент України Віктор Янукович в ході засідання Комітету з економічних реформ, передає кореспондент РБК-Україна.
"Ми зібралися, аби розглянути чергові питання по модернізації і проведенню реформ, які ми почали ще в травні поточного року ... Прийшла черга розглянути нові питання. Всі ми усвідомлюємо, що будь-які реформи стосуються людей, в цілому напрямів життєдіяльності країни, будь то галузь, регіон, будь то податкова, пенсійна або адміністративна реформа, або реформа дерегуляції економіки", - сказав Янукович.
Президент підкреслив, що на сьогоднішньому засіданні комітету розглядатиметься питання адміністративної реформи. "За рахунок забезпечення адміністративної реформи ми можемо оптимізувати використання державних коштів органами влади, нашими міністерствами. А потім необхідно перейти до місцевих органів влади", - відзначив глава держави.
Відзначимо, 7 грудня прем'єр-міністр України Микола Азаров заявив, що у ході адміністративної реформи в Україні відбудеться скорочення комітетів, відомств, штату чиновників і т.д. "Мета адміністративної реформи - у підвищенні ефективності управління державою", - зазначив Азаров.
Нагадаємо, 1 грудня ц.р. міністр Кабінету міністрів України Анатолій Толстоухов прогнозував, що найближчим часом в уряді відбудуться кадрові зміни та скорочення. Толстоухов не зміг вказати точні терміни цих змін, але вважає, що вони відбудуться ще до кінця цього року. За його словами, кількість міністерств може бути скорочена з 20 до 12, в залежності від того, наскільки радикальними будуть кроки з впровадження адмінреформи.
Відзначимо, в середині листопада Президент Віктор Янукович доручив прем'єр-міністру Миколі Азарову розглянути питання значного скорочення кількості державних службовців.
Нагадаємо, 28 жовтня ц.р. Європейська комісія в рамках двосторонніх переговорів з Кабміном дала згоду на фінансування адміністративної реформи в Україні. В результаті реалізації проекту протягом 2011-2013 рр. до державного бюджету України безпосередньо надійдуть 70 млн євро.
В свою чергу, заступник начальника Головдержслужби України Андрій Вишневський зазначив, що фінансування пройде двома траншами. Перший може бути спрямований на підтримку, прийняття та імплементацію адміністративно-процедурного кодексу. Документ являє собою чітке зведення правових взаємовідносин громадянина і держави. Сьогодні подібний закон в Україні відсутній, що, на думку європейських експертів, призводить до беззаконня чиновників і безправ'я громадян, які нічого не можуть добитися у влади. Другий транш, ймовірно, піде на імплементацію закону про держслужбу, який українська сторона також зобов'язується прийняти.
Раніше повідомлялося, що Кабмін України завершує підготовку пакету законів, спрямованих на оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади. При цьому в даний момент існує чотири різні варіанти адміністративної реформи. Основою реформи може стати "План модернізації державного управління", підготовлений Головним управлінням державної служби України. Проект спирається на результати дослідження функцій і завдань органів виконавчої влади, проведеного російською компанією Про-Грамма в 2008 р., а також співробітництво з європейськими партнерами. Пропозиції Головдержслужби допрацьовувалися групою з правового та інституційного забезпечення реформ, яку очолює міністр юстиції Олександр Лавринович.
Зокрема, згідно з першим варіантом оптимізації системи держуправління, в Україні може залишитися 84 органи державної влади - з них 16 міністерств, другий варіант передбачає 85 органів, з яких 17 міністерств; третій варіант - 88 органів, з яких 20 міністерств.
Четвертий, найбільш радикальний і наближений до європейської системи держуправління варіант, передбачає функціонування 65 органів державної влади, з яких всього 15 міністерств.
Реформа передбачає також чітке розмежування функцій органів державної влади, які сьогодні дублюються і перетинаються.
На сьогодні в Україні діють 111 різних органів державної влади. У їх числі 20 міністерств, 18 служб, 7 агентств, 20 комітетів, 8 адміністрацій, 12 департаментів, 12 інспекцій, 5 комісій, 3 фонди.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас