На політичних перегонах телевізійники зароблять 100 мільйонів доларів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На політичних перегонах телевізійники зароблять 100 мільйонів доларів

Казна та Політика
170
Відповідно до реєстру ДПА в Києві, найбільшим платником податків серед телеканалів є "Студія "1+1", що заплатила на 6 мільйонів гривень більше, ніж головний конкурент - телеканал "Інтер". Місця із третього по п'яте за загальною сумою сплачених у держбюджет податків займають телеканали, що входять в умовний медіахолдинг Віктора Пінчука. Сукупно "велика трійка Пінчука" принесла в бюджет більше 101 мільйона гривень.
На жаль, опитані "Делом" представники телеканалів відмовилися коментувати цифри, надані ДПА України, пославшись на те, що це фінансова таємниця компаній, як і те, наскільки серйозно змінилася сума доходів цього року.
Експерти ринку вважають, що, незважаючи на складну економічну та нестабільну політичну ситуацію в країні, відчутних фінансових втрат телебачення, на відміну від періодичних видань і зовнішньої реклами, не зазнає. Це викликано низкою причин. По-перше, більшість телевізійних рекламних бюджетів укладені до 2010 року, і істотних змін не буде. Можливо, варто очікувати зміни складу рекламодавців, посилення позицій сегмента FMCG: так як фінансова криза зачепила в основному банківську сферу, нерухомість і luxury-сегмент, то ці рекламодавці, цілком можливо, скоротять свої рекламні бюджети.
"Частка luxury-категорій не така вже й велика. Головні ТВ-рекламодавці - продавці товарів повсякденного попиту - як рекламувалися, так і будуть рекламуватися на носії з найдешевшим контактом", - коментує Ольга Ваганова, партнер експертної групи Kwendi. Вона прогнозує сплеск нішевих телеканалів, що гарантують якісний контакт із певною цільовою аудиторією. Криза - час більш усвідомленого та продуманого вибору рекламоносіїв із жорстким контролем результатів. У принципі ТВ - один з небагатьох носіїв, що вимірюється досить точно (для великих каналів).
По-друге, в 2009 році заплановані вибори президента України, що також позитивно вплине на фінансові показники телеканалів і дозволить їм заробити на політичній гонці. "В 2007 році завдяки виборам у парламент телеканали додатково заробили близько 70 мільйонів доларів", - коментує Олег Попенко, генеральний директор Publicis Groupe Ukraine. В 2009 році сума, зароблена телеканалами на трансляції передвиборних звернень, з урахуванням інфляції та зростаючих амбіцій політиків буде близько 100-130 мільйонів доларів, прогнозують експерти. А отже, фінансові показники телеканалів не будуть сильно відрізнятися від наведених у таблиці вище.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас