247
Маск хоче заробити $100 млн на політичній рекламі та компенсувати цьогорічні збитки
— Фондовий ринок

Ілон Маск, власник соцмережі X (Twitter), сподівається заробити $100 млн на політичній рекламі у 2024 році, однак експерти галузі сумніваються, чи вдасться йому досягти такої амбітної цілі.
Про це пише Financial Times.
Ще на початку цього року X зняла заборону на політичну рекламу, запроваджену попереднім гендиректором Джеком Дорсі через поширення дезінформації.
Відтоді X збільшила інвестиції у цей сегмент, зокрема провела захід для політичних клієнтів у Вашингтоні, щоби просувати рекламні послуги.
X стверджує, що має 92,4 млн користувачів у США, серед яких 98% мають право голосу.
Генеральний директор Лінда Яккаріно повідомила, що планує заробляти $100 млн на політичній рекламі щороку, починаючи з 2024 року.
Для досягнення мети X створила команду з приблизно 10 осіб, яка провела понад 400 зустрічей з цифровими маркетологами, стратегами, кампаніями та політичними групами.
Проте експерти індустрії вважають, що цілі компанії є нереалістичними, враховуючи відсутність досвіду та конкуренцію. Аналітика показує, що охоплення та продуктивність сервісів YouTube і Meta, які належать Google, значно вищі за X.
Минулого місяця Маск грубо відреагував на рішення кількох компаній, зокрема Disney, IBM і Apple, припинити співпрацю з X щодо реклами. Причиною стали підтримка Маском публікації антисемітського характеру та дослідження, в якому стверджувалося, що деякі рекламні оголошення на X відображаються поруч з пронацистським контентом.
За матеріалами: Ain.Ua
Поділитися новиною
Також за темою
Суд у Нідерландах арештував активи «дочки» «Газпрому»
Kodak повідомляє про загрозу банкрутства — CNN
Банки В’єтнаму ускладнили розрахунки для російського бізнесу через санкції
Китай ввів контрсанкції проти двох банків ЄС
«Київстар» виходить на Nasdaq
Фонд державного майна продав «Енергосталь» за 600 млн грн (деталі)