828
Ліван не дозволив російським суднам розвантажити крадене зерно з України, — ГУР
— Казна та Політика
Суховантажам «Матрос Кішка» та «Матрос Пожинич» із сільгосппродукцією на борту довелося піти в Сирію. Звідти українське зерно планують розвозити в інші країни Близького Сходу.
Влада Лівану не дозволила російським суднам «Матрос Кішка» та «Матрос Пожинич» розвантажити вивезене з України зерно.
Про це повідомляє пресслужба Головного управління розвідки Міноборони України.
Як стало відомо, суховантажні машини зі вкраденим зерном загальною масою 54 тис. тонн на борту планували зайти 13 липня в порт Бейрута. Проте влада країни заборонила розвантаження незаконно вивезеної з України сільгосппродукції. У зв’язку з цим суднам довелося піти в Сирію — в порти Латакія й Тартус.
Українські розвідники інформують, що звідти зерно мають намір транспортувати в інші країни Близького Сходу та Північної Африки.
Як уточнюється, оператором суховантажних суден є компанія з Астрахані Crane Marine Contractor LLC.
За даними розвідки, окупанти планують відновити роботу морського порту в захопленому Маріуполі.
Насамперед росіяни сподіваються встановити сполучення з Ростовом-на-Дону, щоб вивозити туди метал. Проте суттєвою проблемою для загарбників залишається електропостачання для роботи порту.
Нагадаємо, Україна після війни може припинити експортувати зерно в Сирію. Це станеться, якщо влада країни продовжуватиме купувати в росіян вкрадене українське зерно.
Борітеся — поборете! Слава Україні!
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною
Також за темою
ПДФО цього року приніс бюджету на 86 млрд грн більше, ніж торік
Італія, Мальта і Болгарія виступили проти використання російських активів для кредиту Україні
Комітет ВР підтримав законопроєкт про перейменування «копійки» на «шаг»
Україна отримала $290 млн від Японії та Світового банку
Стартував відбір кандидатів до наглядових рад ключових енергетичних компаній
Вперше в Україні ремонтують дорогу за німецькою технологією: де саме та скільки коштуватиме
