306
EasyJet впроваджує штучний інтелект для управління польотами
— Технології&Авто

EasyJet, одна з провідних авіакомпаній Великої Британії, встановила штучний інтелект для оптимізації управління своїми польотами.
Про це повідомляє TechTimes.
EasyJet є одним із найпопулярніших авіаоператорів в Європі, і дані свідчать про те, що він здійснює близько 2000 рейсів щодня.
Співробітники EasyJet використовують ШІ за допомогою спеціального генеративного інструменту ШІ під назвою Jetstream. Персонал і пілоти використовують цей інструмент для вирішення проблем, які виникають під час виконання завдань.
За словами авіакомпанії, цей інструмент може конкретно допомогти персоналу визначити, який екіпаж і скільки потрібно для конкретних операцій, і переконатися, що потрібний літак знаходиться на правильному маршруті.
Крім того, штучний інтелект також пропонує розподіл пілотів і кабінного екіпажу, види їжі, яку слід подавати на конкретних маршрутах польотів, допомагає в плануванні технічного обслуговування літаків і навіть покращує взаємодію з клієнтами.
За матеріалами: Speka
Поділитися новиною
Також за темою
Honda пришвидшує розробку нових авто, використовуючи передові симулятори
Kia завершує виробництво Soul після 16 років на ринку
YouTube Music тестує функцію перекладу текстів пісень
Samsung і OpenAI планують спільно побудувати плавучі датацентри та електростанції для їх енергоживлення
Dacia презентувала нові Logan, Sandero та Jogger (фото)
Центри обробки даних за 20 років можуть з’явитися в космосі: заява засновника Amazon