497
ЕС представил альтернативу китайским инвестициям в инфраструктуру
— Мир
За IV квартал 2020-го в списку найпопулярніших брендів і продуктів моди за версією The Lyst Index перше місце відвоювала італійська компанія Gucci.
У період пандемії вона зробила наголос відразу на кілька каналів залучення клієнтів з акцентом на цифровий. Популярність Gucci також приніс запуск онлайн-фестивалю моди і кіно, який бренд просував у соцмережах і на рекламних щитах.
Також популярність компанії принесло співробітництво з The North Face, а також Гаррі Стайлзом в образі від Gucci на обкладинці American Vogue. При цьому в III кварталі Gucci займала ті ж позиції.
Далі переможці розмістилися так:
- друге місце — французький бренд Balenciaga (в III кварталі – 5 місце). Таку позицію він відвоював завдяки випуску осінньо-зимової колекції одягу в форматі відеоігри. На друге місце також вплинула співпраця з виробником технологічних підошов Vibram і появою Кім Кардашьян в костюмі марки на Хеллоуїн.
- третє місце — Moncler (в III кварталі – 13 позиція). Цей бренд привернув до себе увагу придбанням компанії Sportswear Company, що володіє Stone Island, запуском колекції з Ріком Оуенс і відкриттям флагманського магазину на Єлисейських полях в Парижі.
До десятки найбільш популярних увійшли такі компанії:
- Off-White (опустився з 2 місця);
- Prada (кварталом раніше 4 позиція);
- Saint Laurent (8 місце);
- Bottega Veneta (9 місце);
- Versace (7 місце);
- Valentino (10 місце);
- Fedri (6 місце).
По материалам: Mind
Поделиться новостью
Также по теме
В США официально заработала программа «Золотая карта Трампа» за вклад в $1 млн
Какой город в Польше самый популярный у туристов
ЕС дал Польше и еще четырем странам временное разрешение не принимать мигрантов
Иммиграционные органы США задерживают украинок, несмотря на легальный статус — СМИ
Ирландия планирует направить сотни миллионов евро на поддержку украинских беженцев в 2026 году
Автопром Германии переживает рекордное сокращение рабочих мест
