Кількість українців, які користуються банківськими послугами росте — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кількість українців, які користуються банківськими послугами росте

Валюта
237
Кількість українців, які живуть у містах і які користуються банківськими послугами у другому півріччі 2006 року зросло до 74%, повідомила українська дослідницька компанія Gf Ukraine з посиланням на результати дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб, проведеного в другому півріччі 2006 року.
"В Україні зростає частка користувачів фінансових послуг: у другому півріччі 2006 року 74% жителів міст мали ділові відносини хоча б з одним з банків (у порівнянні з 71% у першому півріччі 2006 року). Лідерами за кількостю клієнтів на ринку фізичних осіб залишаються Ощадбанк (35% опитаних), Приватбанк (23%) і "Аваль" (14%)", - відзначається в повідомленні.
За даними компанії, помітно зросли наміри населення користуватися практично всіма банківськими послугами. "У цілому близько 20% респондентів планують скористатися новими банківськими послугами в найближчі 12 місяців (півроку назад таких було 16%). Найчастіше опитані планують скористатися кредитом на придбання побутових товарів (7% у порівнянні з 5% півріччям раніше)", - відзначається в повідомленні.
У той же час скоротилася частка тих, хто планує скористатися кредитом для придбання автомобіля (з 3% до 1%) і кредитом для придбання нерухомості (з 2% до 1%).
Щодо популярності банківських послуг у повідомленні відзначається, що найпоширенішими є здійснення платежів (75% опитаних); використання поточного рахунку, включно з картковим (45%), а також використання пластикових карт (38%). "Використання поточних рахунків зросло з 41% у першому півріччі 2006 року до 45% у другому півріччі 2006 року. Це зростання відбувся, в основному, за рахунок відкриття карткових рахунків. Використання пластикових карт зросло з 35% до 38%. Протягом другої половини 2006 року зростала частка тих, хто використав свою пластикову карту для оплати товарів (22% власників пластикових карт у порівнянні з 19% півріччям раніше)", - вказується в повідомленні.
При цьому, за даними компанії, найбільше активно використали пластикову карту для сплати за товари і послуги респонденти у віці 20-39 років.
Відповідно до дослідження, для українців у банківському обслуговуванні найбільш важливі час, витрачений на банківські операції (39%), ввічливість персоналу банку (19%) і вартість послуг (14%). При цьому протягом другого півріччя 2006 року продовжувала збільшуватися частка тих, хто припинив співробітництво з банком через низьку якість обслуговування (22% респондентів проти 15% півріччям раніше). Частка тих, хто припинив співробітництво через втрату довіри до банок, збільшилася з 8% до 19%.
Лідерами за рівнем інформування населення про кредитно-фінансову установу в другому півріччі 2006 року залишалися банк "Аваль", Ощадбанк і Приватбанк. "Аваль" уперше за весь період спостережень зрівнявся за рівнем знання з підказкою з Ощадбанком (цей показник для обох банків становить 88%). Спонтанне знання цих банків не змінилося (62% для "Авалю", 59% - для Ощадбанку). Рівень знання Приватбанку - як спонтанного, так і з підказкою - у другій половині 2006 року продовжував зростати. За рівнем знання без підказки банк вийшов на перше місце (64% респондентів у порівнянні з 61% у першому півріччі 2006 року)", - відзначається в повідомленні.
Крім того, помітно зріс рівень інформування українців про банк "Надра", що обігнав "Укрсоцбанк" за рівнем знання з підказкою й вийшов на четверте місце серед всіх банків (60% респондентів назвали банк із підказкою).
Відповідно до повідомлення, Приватбанк залишається лідером з показників чистого придбання клієнтів (нові клієнти за винятком осіб, які припинили співробітництво з банком): за останні 12 місяців близько 7% респондентів почали користуватися послугами цього банку; на другому місці - "Аваль", з яким почали співробітництво близько 4% респондентів.
"За показником привабливості (для не-клієнтів банку) лідирують "Аваль” і Приватбанк, незважаючи на те, що частка респондентів, які вважають ці банки є потенційними, тобто такими, чиїми послугами вони хотіли б скористатися, трохи знизилася в порівнянні з першим півріччям 2006 року, і становить 9,5% для "Авалю" і 7,6% для Приватбанку", - відзначається в повідомленні.
За даними компанії, цей показник для Ощадбанку і Укрсоцбанку до кінця 2006 року знизився до 1,9% з 2,6% у першій половині 2006 року.
У повідомленні відзначається, що дослідження побудоване на даних особистого опитування 4911 осіб, що проживають у містах з населенням понад 50 тис. чоловік.
Gf Ukraine - українська дослідницька компанія, що пропонує повний перелік послуг з опитування і дослідженя ринків в Україні, Молдові та Бєларусі.
Gf Ukraine входить у міжнародну дослідницьку мережу Gf Group - четвертої за розмірами дослідницької групи у світі. Gf Group поєднує понад 130 компаній у 70 країнах світу.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас