У Києві прийняли нові правила розміщення зовнішньої реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Києві прийняли нові правила розміщення зовнішньої реклами

Рекламний ринок
536
Київрада затвердила нову концепцію розвитку зовнішньої реклами, яка суттєво обмежила розміщення зовнішньої реклами в столиці і заборонила рекламу в історичному центрі столиці.
За це рішення проголосували 85 депутатів, але його ще має підписати мер, повідомляє КМДА.
Згідно з новими правилами розміщення зовнішньої реклами, забороняється розташовувати рекламні засоби:
  • на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах завширшки менше ніж 2 м, ближче ніж 10 м до перехресть вулиць та пішохідних переходів і зупинок;
  • ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок;
  • ближче ніж 50 м до залізничних переїздів.
У нульовий зоні реклама заборонена взагалі. До таких зон будуть віднесені не тільки історичний центр міста, але і транспортні розв’язки, ряд парків, бульварів і т. п.
Крім того, згідно з новими правилами елементами об’єктів благоустрою, які використовуються як рекламоносії, вважаються: урна (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м); лава (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м); громадська вбиральня (розмір рекламного поля більш 4,32 кв. м); собача вбиральня (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м).
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас