Названо найвибагливіших онлайн-споживачів серед європейців — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Названо найвибагливіших онлайн-споживачів серед європейців

Фінтех і Картки
824
Якщо у європейських споживачів виникає проблема з товаром або послугою, придбаною в інтернеті, вони можуть звернутися за допомогою на платформу врегулювання спорів в режимі «онлайн» (Online Dispute Resolution Platform) для позасудового врегулювання.
Більшість скарг надходить від споживачів у Німеччині, проте рекордсменом серед європейських країн за кількістю скарг на онлайн-покупки на душу населення є Великобританія.
Європейська комісія запустила платформу врегулювання спорів в режимі «онлайн» для онлайн-споживачів в Європі в лютому минулого року. Зараз на сторінці є таблиця з кількістю скарг по кожній країні.
Згідно з таблицею, більшість скарг надходять від німецьких споживачів, проте за кількістю скарг на онлайн-покупки на душу населення лідирують Мальта, Естонія і Великобританія.
Європейська комісія зареєструвала 46 скарг від споживачів з Мальти, населення якої становить 415,196 тис осіб. Так, на 0,011% мальтійських онлайн-споживачів залишили скаргу на платформі для врегулювання спорів в режимі «онлайн». Результат по Естонії аналогічний — 0,011%. З Великобританії було зареєстровано 6659 скарг — 0,01% від населення країни.
Загальна кількість зареєстрованих скарг на онлайн-платформі досягла 26 тис. Найчастіше європейські споживачі залишаються незадоволені онлайн-покупками в таких категоріях: одяг і взуття, авіакомпанії, інформаційні і комунікаційні технології, послуги мобільних провайдерів і електроніка.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас