Політики платять по $15 тисяч, щоб "гугл" пам'ятав про них тільки хороше — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Політики платять по $15 тисяч, щоб "гугл" пам'ятав про них тільки хороше

Рекламний ринок
1708
Почати життя з чистого аркуша тепер можливо. Ця опція нині дуже популярна серед політиків, які наймають спеціальні фірми, що замітають їхні сліди в інтернеті. Послуги, щоправда, не з дешевих – від $5 тис. на місяць, але політтехнологи впевнені: вони дуже ефективні.
«Зараз з’явилося дуже багато фірм, що надають послуги з чищення інформації про політиків в інтернеті в цілому і в соцмережах зокрема, – розповідає доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю КНУ Марина Калина. – Існують і так звані чорні тролі. Вони публікують негатив, а після цього приступають до роботи білі тролі, які перебивають негатив позитивними відгуками і новинами. При цьому в штабах на випадок форс-мажорів працюють цілі спецгрупи із зачистки негативної інформації».
«Як правило, до нас звертаються перед призначенням на нову посаду. В основному просять прибрати згадки в інтернеті про корупційні скандали, якщо були такі публікації. І друге за популярністю прохання – видалити згадки про небажаних друзів, з якими не хочуть, щоб їх пов’язували», – розповів нам керівник агентства з управління онлайн-репутацією SERM Григорій Маленко.
Технологія така: в топи виводять сторінки новинних сайтів з позитивною інформацією про політика або чиновника, а негатив ховають подалі. Гортаєш пошуковик з прізвищем кандидата – і здається, що він просто ідеал. «Гугл» пам’ятає все. Але ми робимо так, що небажана інформація в пошукових системах шукається в рази гірше. Наприклад, в «Яндексі» і «Гуглі» весь негатив йде на третю сторінку і далі, а перші дві заповнені виключно позитивною інформацією про нашого клієнта. Ця робота триває не менше трьох місяців, коштує – від $5 тис. на місяць», – уточнив Маленко.
Неофіційно експерти кажуть, що взагалі прибрати з деяких сайтів негативну інформацію про замовника коштує від $1 тис. до кількох десятків тисяч доларів. Мовляв, все залежить від постаті замовника: великий політик, бізнесмен – буде платити дорожче.
За словами Маленка, в інформаційному полі негативна інформація про людину підхоплюється за хвилини і поширюється з величезною швидкістю. «Тоді працюємо оперативно, з’ясовуємо, чи не підключилися чи до роботи тролі і репутаційні терористи, які спеціалізуються на усуненні «замовлених» кимось політиків, і швидко перебиваємо чорний піар позитивом», – зазначив Маленко.
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас