30% звернень щодо платіжних систем стосуються шахрайства, - НБУ
Майже 30% звернень громадян щодо платіжних систем та розрахунків до Національного банку стосуються саме випадків шахрайства з платіжними картками та викрадення грошей з рахунків.
Про це повідомив директор департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Сергій Шацький.
“Майже 30% звернень громадян стосовно платіжних систем та розрахунків до Національного банку стосуються саме випадків шахрайства з платіжними картками та викрадення грошей з рахунків”, – цитує слова С.Шацького прес-служба.
Він також повідомив, які заходи НБУ прийняв для захисту прав споживачів фінансових послуг.
“З метою захисту прав споживачів фінансових послуг Національний банк нещодавно адаптував свої нормативні акти до кращих європейських практик та запровадив вимогу щодо недопущення використання у договорі між клієнтом та банком положень щодо безумовної відповідальності користувача електронного платіжного засобу за неналежний переказ, за винятком, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати електронного платіжного засобу користувача, розголошення ПІН або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію”, – сказав С.Шацький.
“З метою захисту прав споживачів фінансових послуг Національний банк нещодавно адаптував свої нормативні акти до кращих європейських практик та запровадив вимогу щодо недопущення використання у договорі між клієнтом та банком положень щодо безумовної відповідальності користувача електронного платіжного засобу за неналежний переказ, за винятком, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати електронного платіжного засобу користувача, розголошення ПІН або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію”, – сказав С.Шацький.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною