Facebook починає стежити за незареєстрованими користувачами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook починає стежити за незареєстрованими користувачами

Рекламний ринок
813
Два роки тому Facebook представила рекламну мережу Audience Network. До сих пір вона дозволяла розробникам додатків і власникам сайтів, які використовували сервіси та інструменти компанії на кшталт кнопки «Подобається», наприклад, показувати поведінкову рекламу користувачам, зареєстрованим в соціальній мережі.
Facebook впевнена, що завдяки великій базі даних вона може допомогти надати людям найбільш релевантну і високоякісну рекламу, а тому вирішила тепер дати своїм клієнтам доступ і до користувачів, які не зареєстровані або авторизованим в Facebook. Стежити за ними їй допоможуть cookies, так що відтепер користувачі будуть бачити банер, що інформує їх про зміни в політиці компанії.
При цьому Facebook повідомила про свій намір дбати про якість реклами. Розроблені їй суворі стандарти не допускають автоматичного відтворення звуку, просування небезпечної продукції або сервісів. Також компанія буде боротися з нав’язливими банерами, які закривають собою всю сторінку. Вона навіть створила спеціальну технологію, яка дозволить визначати, чи не міг користувач випадково натиснути на рекламне оголошення, промахнувшись повз крихітного хрестика на мобільному пристрої.
Більш того, Facebook вирішила дозволити користувачам самим редагувати свої переваги або навіть зовсім відмовлятися від показу поведінкової реклами. Для цього потрібно просто зайти в налаштування соціальної мережі або клікнути на іконку AdChoices поруч з оголошенням. Компанія сподівається, що такі заходи допоможуть зробити рекламу більш ефективною.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас