Онлайн-покупці частіше замовляють товар за кордоном
Більшість онлайн-споживачів у світі не обмежуються покупками на внутрішньому ринку. Згідно з даними дослідницької компанії Nielsen, за останні шість місяців 57% опитаних онлайн-покупців робили замовлення на іноземних торгових майданчиках.
«Змінюються не тільки споживчі звички. Змінюється сама модель ритейлу. Сьогодні споживач може зробити покупку, користуючись тільки цифровими інструментами: починаючи з перегляду асортименту товарів будинку і закінчуючи мобільним платежем в магазині», – пише в блозі Nielsen.
У деяких країнах, наприклад в Китаї, користувачі часто роблять покупки з мобільного, а також легко переключаються між оффлайн та онлайн каналами продажів.
Впровадження технологій та розвиток інфраструктури залучить на онлайн-майданчики ще більше споживачів.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною