Реклама в соцмережах підвищує довіру користувачів до реклами на ТБ (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Реклама в соцмережах підвищує довіру користувачів до реклами на ТБ (дослідження)

Рекламний ринок
304
Агентство Neuro-Insight за замовленням Facebook вивчило вплив реклами на користувачів соціальних мереж, які також дивляться телевізор.
Дослідники сформували дві фокус-групи з 50 осіб у віці від 21 до 54 років, на основі реакції яких були зроблені цікаві висновки щодо впливу різних видів реклами.
На початку дослідження представники першої групи переглянули низку рекламних банерів, розміщених у стрічці новин Facebook. Ці банери просували певні торгові марки. Учасники другої групи дивилися телевізійне шоу, в якому присутня реклама тих же брендів.
На наступний день обом групам показали телешоу, в якому позиціонувалися все ті ж бренди. Випробовувані були підключені до електроенцефалографа, який збирав дані про активність головного мозку, що свідчить про силу емоційної залученості людини і довготривалу пам’ять.
Таким чином, організатори експерименту вивчили вплив комбінації з декількох джерел реклами на позиціонування брендів. Користувачі, які спочатку подивилися рекламу в Facebook, сприйняли ролик по телевізору більш емоційно, і ця реклама запам’яталася їм набагато краще. Учасники другої групи поставилися до реклами більш байдуже і практично не відреагували на неї.
Співробітники Neuro-Insight дійшли висновку, що для ефективнішого просування бренду маркетологам варто розподіляти ресурси між різними рекламними платформами.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас