Реклама в соцмережах підвищує довіру користувачів до реклами на ТБ (дослідження)


Реклама в соцмережах підвищує довіру користувачів до реклами на ТБ (дослідження)

Агентство Neuro-Insight за замовленням Facebook вивчило вплив реклами на користувачів соціальних мереж, які також дивляться телевізор.

Дослідники сформували дві фокус-групи з 50 осіб у віці від 21 до 54 років, на основі реакції яких були зроблені цікаві висновки щодо впливу різних видів реклами.

На початку дослідження представники першої групи переглянули низку рекламних банерів, розміщених у стрічці новин Facebook. Ці банери просували певні торгові марки. Учасники другої групи дивилися телевізійне шоу, в якому присутня реклама тих же брендів.

На наступний день обом групам показали телешоу, в якому позиціонувалися все ті ж бренди. Випробовувані були підключені до електроенцефалографа, який збирав дані про активність головного мозку, що свідчить про силу емоційної залученості людини і довготривалу пам’ять.

Таким чином, організатори експерименту вивчили вплив комбінації з декількох джерел реклами на позиціонування брендів. Користувачі, які спочатку подивилися рекламу в Facebook, сприйняли ролик по телевізору більш емоційно, і ця реклама запам’яталася їм набагато краще. Учасники другої групи поставилися до реклами більш байдуже і практично не відреагували на неї.

Співробітники Neuro-Insight дійшли висновку, що для ефективнішого просування бренду маркетологам варто розподіляти ресурси між різними рекламними платформами.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Реклама в соцмережах підвищує довіру користувачів до реклами на ТБ (дослідження)» на Finance.UA - 2.6
В Контексті Finance.UA
Новини партнерів