Фінансові компанії не повинні використовувати профілі клієнтів в соцмережах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Фінансові компанії не повинні використовувати профілі клієнтів в соцмережах

Фінтех і Картки
273
Останнім часом у сфері фінансових технологій стали з’являтися сервіси, що широко використовують додаткові ресурси для обслуговування клієнтів. Платформи кредитування оцінюють кредитоспроможність користувачів в тому числі по їх сторіночках в соцмережах. Крім того, перед видачею позики вони можуть використовувати список контактів клієнтів для пошуку поручителів.
Незважаючи на зручність цих сервісів, користувачі часто не хочуть відкривати доступ до своїх сторінок.
76% споживачів не відкриють фінансовим компаніям доступ до своїх даних на сторінках в соцмережах, навіть щоб отримати можливість скористатися тією чи іншою фінансовою послугою.
Більше половини (52%) зазначили, що подібне втручання в приватне життя викличе у них гнів. Про це свідчить опитування, проведене дослідницькою компанією YouGov.
Ті користувачі, які допускають можливість використання інформації з їх профілів, будуть уважніше ставитися до контенту, який публікують в соцмережах. Про це заявило 35% опитаних.
В інтернет-опитуванні брало участь 2 065 британців у віці 18+.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас