Абрамович вклав мільйони в рекламу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Абрамович вклав мільйони в рекламу

Рекламний ринок
992
Абрамович очолив пул інвесторів, що вклав 21 млн доларів в ізраїльську компанію AnyClip Media, яка постачає відеоконтент для інтернет-реклами.
Про це пише РБК з посиланням на повідомлення ізраїльської компанії AnyClip Media.
Як повідомляється, AnyClip Media оголосила про завершення нового раунду щодо залучення інвестицій, в рамках якого вона отримала близько 21 млн доларів. При цьому одним з найбільших інвесторів стала компанія Ervington Investments, що представляє інтереси російського бізнесмена Романа Абрамовича.
Розроблена AnyClip технологія забезпечує додаткові можливості рекламодавцям, які розміщують рекламу в інтернеті, і сайтам-рекламоносіїв.
Співпраця з найбільшими кіностудіями, в тому числі Warner Brothers і Universal, дозволила AnyClip створити величезну базу відеороликів, які можуть бути використані для просування в Мережі практично будь-якого товару чи послуги.
При цьому кліпи підбираються так, щоб найкращим чином проілюструвати просувний бренд, забезпечуючи збільшення числа і глибину переглядів.
За підрахунками експертів компанії IAB, в 2015 році обсяг відеореклами в інтернеті виросте на 46%, склавши в цілому близько $ 10,3 млрд.
Раніше Абрамович вже інвестував в інші ізраїльські інтернет-проекти.
У березні 2015 року про притягнення від пулу інвесторів на чолі з підконтрольним Роману Абрамовичу фондом Millhouse Capital оголосила компанія iAngels, керуюча краудфандінговою платформою, що дозволяє приватним інвесторам одночасно з великими бізнес-ангелами вкладатися у фінансування перспективних проектів.
Пізніше Абрамович через свої структури вклав 15 млн доларів в ізраїльський стартап, який розробляє музичний додаток для мобільних телефонів Music Messenge
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас