У стрічці новин «ВКонтакте» з'являться платні публікації — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У стрічці новин «ВКонтакте» з'являться платні публікації

Рекламний ринок
537
Соціальна мережа «ВКонтакте» з 1 липня впровадила новий формат реклами – платні пости в стрічці новин.
Про це повідомляє газета «Ведомости» з посиланням на інформацію, отриману від генерального директора компанії Бориса Добродєєва.
Публікації нового типу будуть виглядати так само, як і звичайні, але при цьому отримають позначку «реклама». Платні пости можуть бути оформлені у вигляді традиційного повідомлення з текстом і ілюстрацією, у формі опитування, карти проїзду, документа, фотоальбому, відеоматеріалу та ін.
На перших порах рекламні публікації будуть демонструватися в новинній стрічці користувача соціальної мережі тільки в десктопній версії «ВКонтакте». Але в перспективі новий формат планується впровадити в мобільній версії сервісу, а також у додатках.
Продаватися платні пости будуть по моделі uCPM – оплата за тисячу чоловік, які побачать рекламу. Потім з’являться й інші схеми: це, зокрема, CPC (оплата за переходи на сайт рекламодавця) і CPV (оплата за перегляд відео).
Впровадження формату рекламних публікацій дозволить «ВКонтакте» створити додаткове джерело доходу. Запропонована система протягом місяця тестувалася серед 150 російських і зарубіжних рекламодавців. Середня вартість 1000 переглядів платного поста склала 60 рублів, а вартість переходу – близько 6 рублів.
Додамо, що на сайті «ВКонтакте» зареєстровано більше 300 млн користувачів, з яких близько 70 млн працюють з соцмережею щодня. Приблизно 65% всіх відвідувачів проживають в Росії.
За матеріалами:
Відомості
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас