Microsoft йде з ринку графічної реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Microsoft йде з ринку графічної реклами

Рекламний ринок
282
Microsoft Corp. йде з ринку графічної (дисплейної) реклами в Інтернеті і продає відповідний підрозділ AOL Inc., щоб зосередитися на мобільних додатках і хмарних обчисленнях.
Як йдеться в спільному повідомленні Microsoft і AOL, в найближчі 10 років (починаючи з 1 січня) AOL буде використовувати створений Microsoft інтернет-пошуковик Bing замість Google.
В рамках угоди AOL найме 1200 співробітників Miscrosoft – фахівців зі створення реклами, маркетингу та інженерно-технічним розробкам. AOL, яку раніше цього місяця купила Verizon Communications Inc., отримає всі активи та зобов’язання Microsoft у сфері графічної, мобільного та відеореклами в США, Канаді, Великобританії, Бразилії, Німеччини, Іспанії, Італії, Франції та Японії.
Microsoft також повідомила про розширення співпраці в рекламній сфері з компанією AppNexus Inc., що спеціалізується на інтернет-маркетингу.
Співробітники групи продажів прямої реклами будуть поділені між AOL і AppNexus виходячи з регіону відповідальності. AppNexus керуватиме продажами реклами в Австрії, Бельгії, Данії, Ірландії, Нідерландах, Норвегії, Португалії, Фінляндії, Швейцарії та Швеції. Крім того, Microsoft оголосила в понеділок про продаж частини картографічного підрозділу Bing сервісу виклику таксі Uber Technologies Inc., яка працевлаштує близько 100 співробітників Microsoft.
За матеріалами:
Інтерфакс
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас