Взуттєва мережа "Монарх" закривається в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Взуттєва мережа "Монарх" закривається в Україні

Особисті фінанси
12712
Російські бізнесмени розчарувалися в українському взуттєвому ринку. Одна з найбільших взуттєвих мереж – «Монарх» – йде з України, повідомили два колишніх співробітника мережі і один девелопер – власник торгового центру, в якому знаходився магазин «Монарх». «Минулого тижня офіс компанії по вул. Івана Кудрі був закритий, а працівники звільнені», – говорить колишній топ-менеджер мережі. Він додає, що рітейлер зараз активно розпродає залишки і може закрити всі торгові точки вже до кінця поточного року. «Весняні колекції взуття так і не були замовлені», – підкреслив співрозмовник видання.
Представник основного акціонера – російського фонду прямих інвестицій United Capital Partners Іван Марюха від коментарів відмовився, а в самому фонді на запит видання не відповіли.
Магазини продовжують закривати
«Монарх» без попередження закрив магазин в торгово-розважальному центрі «Любава» у Черкасах, розповідає комерційний директор компанії «Будхаус Груп» (володіє «Любавою») Максим Гаврюшин. «Співробітники мережі просто не вийшли на роботу. З тих пір з ними немає зв’язку», – уточнив він. Девелопер опечатав приміщення і переніс торгове обладнання та продукцію «Монарха» на склад. Рітейлер не погасив борги за оренду приміщення за кілька місяців, додав Гаврюшин. «Так само закрилися магазини в Харкові та Львові», – запевняє колишній співробітник мережі. З його слів, «Монарх» відмовився від торгової точки в центрі Києва – на Хрещатику, а до кінця місяця має намір закрити ще два магазини в столичних торгових центрах Promenada, розташованих у районах Лук’янівки і Окружної дороги. Отримати коментар співвласника центрів Ігоря Баленка вчора не вдалося. «З 1 грудня магазин мережі «Монарх» закривається в торгово-розважальному центрі «Аврора», – повідомив Олег Салмін, співвласник девелоперської компанії «XXI Століття», якій належить цей об’єкт.
Місце займуть конкуренти
Стратегія власників «Монарха» змінювалася в поточному році кілька разів. Як раніше повідомлялося, на початку 2013 рітейлер мав намір оптимізувати бізнес, закривши 25 найменш рентабельних з понад 80 торгових точок. Компанія «Монарх Рітейл Україна» (володіє мережею «Монарх») також відмовилася від розвитку з франчайзингу мережі Steve Madden, яка налічувала п’ять об’єктів у Києві та регіонах.
Але влітку цього року стратегія змінилася. Від керівництва мережею відмовився міноритарний акціонер Владислав Нечай, який передав управління російському менеджменту. Причини свого відходу він не називає. За інформацією колишнього співробітника мережі, менеджер не погодився з політикою мажоритарного акціонера – United Capital Partners – закривати торговельні точки.
Мережа не змогла замовити колекції вчасно, оскільки у неї не вистачило коштів (виробник отримує передплату 50% від вартості товару), а також кваліфікованих кадрів, впевнений колишній топ-менеджер мережі. «Без нових колекцій рітейлер приречений», – зазначив він.
До складу акціонерів «Монарх Рітейл Україна» United Capital Partners увійшов в 2011 р., придбавши 36% компанії. У 2012 р. його частка зросла практично до 80%.
Від відходу «Монарха» виграють його конкуренти – російські мережі Centro і Kari, що працюють в низькому ціновому сегменті, вважають експерти. «Частина клієнтів «Монарха» може перейти до наших магазинів», – говорить генеральний директор взуттєвої мережі з російським корінням Kari Максим Мазитов. З його слів, в жовтні продаж взуття в їхніх торговельних точках збільшилася на 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року. «Я порівнюю обсяги реалізації в тих же магазинах, які працювали минулого року», – звернув увагу він, додавши, що з урахуванням нових торгових точок обсяг зріс іще більше. Kari планує збільшити мережу вчетверо – до 200 взуттєвих магазинів по всій країні, резюмував співрозмовник.
Олександра Некращук
За матеріалами:
Капітал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас