Як український банк збільшив активність своїх клієнтів у ТЦ «Епіцентр» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Як український банк збільшив активність своїх клієнтів у ТЦ «Епіцентр»

Кредит&Депозит
46
Як український банк збільшив активність своїх клієнтів у ТЦ «Епіцентр»
Sense Bank відзвітував про результати акції «Кешбек на все +5%», яка стартувала у квітні цього року для власників картки «Вигода». У банку заявили, що за три місяці кількість їхніх клієнтів, що здійснювали покупки в ТЦ «Епіцентр», збільшилась на 57%.
У повідомленні Сенс Банку також йдеться, що таке стрімке зростання зокрема було пов’язано з підвищеним попитом на генератори, автономні зарядні станції та павербанки навесні й на початку цього літа.
Так, розраховуючись карткою «Вигода» за необхідне енергообладнання в мережі «Епіцентр», клієнти банку отримували підвищений кешбек, який пізніше могли витрачати на інші корисні гаджети чи товари для дому — та знову заробляти бонуси.
Через це власники картки «Вигода» від Сенс Банку все частіше надавали перевагу розрахункам у ТЦ «Епіцентр». Середньомісячна кількість покупок, здійснених у цій мережі клієнтами, збільшилась на 63% порівняно з доакційним періодом. А сума витрат — на 79%.
Як український банк збільшив активність своїх клієнтів у ТЦ «Епіцентр»
До слова, з квітня клієнти Сенс Банку з карткою «Вигода» отримали рекордний кешбек — 4,3 млн гривень. З них більше половини накопичено завдяки ексклюзивній акції «Кешбек на все +5%», яка тривала три місяці.
Нагадаємо, нещодавно у Sense Bank розповіли, що майже половину оплат карткою клієнти банку здійснюють гаджетами.
За матеріалами:
Сенс Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас