ПРОМО
Як реалізувати успішну бізнес-ідею
Усе починається з ідеї. Після цього ідею потрібно перетворити на ціль. А ціль — розбити на невеликі послідовні кроки. У нашому матеріалі ми підкажемо, як зробити все правильно, щоб ви змогли без остраху почати справу, про яку мріяли.
Важливу роль у розробці ідей відіграє брейнстормінг — мозковий штурм. Ви накидуєте мільйон ідей, які не критикуєте — просто їх фіксуєте. Потім, проглянувши весь список, ви зрозумієте, що варте уваги, а що ні. А що навіть можна об'єднати та створити щось інноваційне! І от декілька стратегій брейнстормінгу, які ви можете використати.
Класичний мозковий штурм
У найбільш поширеному форматі мозковий штурм — це процес викидання всіх без винятку ідей без фільтрації. Учасники усно вигукують слова або думки, а потім вступають у розмову, щоб допомогти один одному розвинути ідеї. Ви можете встановити власні правила для сесії (наприклад, часові обмеження), але чим менше обмежень, тим більше ідей. Долучіть до прцоесу близьких, яким довіряєте, і ви побачите нереальний результат.
Мозковий «запис»
Мозковий запис схожий на вербальну версію, але робиться мовчки, на папері. Цей метод може бути кращим, якщо ви перебуваєте у великій групі - таким чином всі голоси мають рівні можливості бути почутими.
Ви можете використовувати наліпки для збирання ідей, а потім обговорити їх у групі. Іншими варіаціями мовчазного мозкового штурму для дослідження є: мозкова сітка (онлайн-версія з використанням такого інструменту, як Miro), швидке генерування ідей (блискавичний раунд) або метод 6−3-5 (хронометраж і структурування).
Розкадрування
Розкадрування — це візуальний метод мозкового штурму, який ви можете використовувати на останньому етапі вашого шляху до ідеї. Припустимо, у вас з’явилася чудова ідея стартапу, ви зібрали відгуки й готові втілити її в життя. Ви можете використовувати розкадрування, щоб проілюструвати сценарії або ситуації, які стосуються вашої ідеї, або попрацювати над розв’язанням проблеми за допомогою оповіді.
Майндмеппінг
Ментальна мапа — це формат мозкового штурму, який чудово підходить для самостійного генерування ідей. Він передбачає написання центральної ідеї або теми в центрі сторінки, а потім «мапування» словесних асоціацій, пов’язаних з цією ідеєю.
Потім ви можете продовжувати створювати додаткові словесні асоціації від кожної з цих побічних ідей. Цю вправу також можна виконувати в групі, використовуючи дошку або онлайн-інструмент для роботи на дошці.
Як підтвердити свою бізнес-ідею
Тепер, коли ви знаєте, як придумати бізнес-ідею, настав час її перевірити. Це процес розуміння того, чи має ваша ідея ринок збуту. Ці методи допоможуть вам відповісти на важливі питання про вашу бізнес-ідею та її життєздатність.
Тестуйте напівготові ідеї
Якщо у вас виникають проблеми з перевіркою ваших ідей на папері, що, як ви протестуєте їх за допомогою прототипу або бета-версії вашого продукту? Можливо, він не буде ідеальним, але це дозволить потенційним клієнтам взаємодіяти з вашою ідеєю та отримати зворотний зв’язок, який ви зможете використати для вдосконалення кінцевого продукту. Це означає, що ви не будете інвестувати у велике виробництво, поки не переконаєтесь, що ваша ідея життєздатна.
Проведіть аналіз конкурентів
Аналіз конкурентів — це процес дослідження ринку, який оцінює сильні та слабкі сторони конкурентів у вашій галузі. Він передбачає збір даних та інформації про ваших конкурентів, включаючи деталі про продукти, ціни, маркетингові стратегії, канали дистрибуції та клієнтів.
Аналіз конкурентів може допомогти вам виявити прогалини в їхніх пропозиціях — прогалини, які ви можете заповнити своїм бізнесом. Він також надає орієнтир для того, чого очікують споживачі від вашого продукту. Ця інформація може бути використана у вашому бізнес-плані.
Проведіть SWOT-аналіз
SWOT-аналіз допоможе вам оцінити, що хорошого у вашій бізнес-ідеї, а що є потенційним ризиком. SWOT розшифровується як сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. Це структура, яка спонукає вас розглянути вашу ідею з усіх боків, включаючи внутрішні та зовнішні фактори, які можуть вплинути на її успіх. Це також може бути включено до вашого майбутнього бізнес-плану.
Займіться відстеженням трендів
Якщо ви знайшли свою ідею через новий тренд, ви можете пропустити цей крок. Але це корисна вправа для тих ідей, які були сформовані іншими способами. Наприклад, якщо у вас з’явилася бізнес-ідея в косметичній індустрії, вивчення тенденцій у сфері кольорів на цьому ринку може допомогти спрямувати вашу палітру в правильному напрямку.
Ви можете знайти трендові продукти та інші соціальні й культурні тенденції за допомогою Google Trends, публікацій у вашій галузі та соціальних мереж, таких як TikTok та Instagram.
Шукайте відгуки клієнтів
Не живіть у вакуумі. Коли у вас з’явиться кілька ідей, обговоріть їх з друзями або людьми, які підходять під опис вашого потенційного клієнта. Підтвердити життєздатність вашої ідеї можуть допомогти неформальні опитування або опитування в соціальних мережах.
Проведіть аналіз прогалин
У той час як конкурентний аналіз може бути використаний для пошуку прогалин на ринку ваших конкурентів, аналіз прогалин спрямований на виявлення прогалин у вашій власній ідеї. Ви можете використовувати цей процес, щоб визначити, де знаходиться ваш бізнес або ідея в поточному вигляді, а також ідеальний майбутній стан, щоб стати життєздатним або конкурентоспроможним.
Аналіз прогалин часто проводиться компанією після певного періоду роботи, але ви можете використовувати багато з тих самих вправ для виявлення прогалин до запуску.
Успішний бізнес народжується з ідеї. Найкращі бізнес-ідеї — це ті, що перетворюються на успішні бренди. Але не варто діяти надто швидко, не перевіривши ідею на міцність. Кожен успішний засновник ставив собі складні запитання, проводив дослідження та тестував свої ідеї, перш ніж випустити продукт чи послугу на ринок. Випробуйте свою нову бізнес-ідею, і у вас буде більше шансів перетворити її на прибутковий бізнес.
За матеріалами: CreditPlus
Поділитися новиною