219
Визначили найкращого керівника маркетингу в банківській сфері — FinAwards 2025
— Фондовий ринок

28 березня, в Києві відбулася церемонія нагородження за особливі досягнення в
банківській сфері — FinAwards 2025.
Серед великої кількості номінацій обирали
також і найкращого керівника маркетингу (категорія банки).
В цій номінації брали до уваги такі критерії: виведення на ринок
нового продукту, підвищення впізнаваності бренду банку в показниках, яскрава рекламна
кампанія, реалізація цікавого соціального проєкту,
розвиток нових каналів комунікації з клієнтами та інше.
В номінації взяли участь 8 керівників маркетингу банків, завдяки
чиїм ідеям банки досягнули гарних показників
у 2024 році.
Ось трійка лідерів:
- «бронзу» отримав Сергій Грабчак, маркетинг директор Ощадбанку.
- «срібло» у Анатолія Рогальского, сhief marketing officer в monobank.
- Золоту нагороду отримала Ксенія Сікорська, директорка Департаменту маркетингу ПУМБ.

Серед ключових досягнень
Департаменту маркетингу ПУМБ під
керівництвом Ксенії Сікорської:
- у 2024 році банк оголосив про перше за 12 років масштабне оновлення бренд айдентики та Tone of Voice;
- бізнес збільшив показники від іміджевої кампанії: банк отримав понад 165 тис. нових клієнтів. Період проведення цієї рекламної кампанії став піковим по залученню диджиталізованих клієнтів ПУМБ за 2024 рік;
- завдяки суттєвому бусту банк отримав зростання в органічному трафіку +42% та платному трафіку +22%;
- іміджева рекламна кампанія стимулювала суттєве зростання користування продуктами та сервісами банку до 22%, які були закладені в кампанію на рівні унікальних переваг;
- SMM у результаті іміджевої кампанії охоплено понад 6 мільйонів користувачів соціальних мереж, що більше загального охоплення SMM за весь 2023 рік та на 48% перевищує планові показники від кампанії.
Зазначимо, що за 2024 рік ПУМБ спрямував понад 313 млн грн у соціальні
ініціативи та підтримку ЗСУ. З 2022 року — більше ніж 700 млн грн. У співпраці з відомими українськими митцями та
дизайнерами ПУМБ створює патріотичний мерч, а кошти від замовлення якого йдуть
на доставлення компонентів крові до гарячих точок, закупівлі засобів тактичної
медицини для захисників, обладнання та ліків для парамедиків, а також на
адаптивний одяг для поранених військових.
Найкращих
визначали три групи журі. Публікуємо переможців кожної:
- переможці за голосами Голів правління банків (ті, хто безпосередньо працює в банківській сфері):
1
місце — Ксенія Сікорська, директорка Департаменту маркетингу ПУМБ;
2
місце — Анатолій Рогальский, Chief marketing officer в monobank;
3
місце — Сергій Грабчак, маркетинг директор Ощадбанку;
4
місце — Вікторія Губіна, керівник напрямку маркетинг ПриватБанку;
5
місце — Кирило Січушкін, Head of Digital marketing àбанку.
- переможці за голосами Експертного журі (професіонали ринків, які не працюють безпосередньо в банківській сфері. А також редакції провідних порталів України: Finance.ua та Мінфін):
1 місце — Ксенія
Сікорська, директорка Департаменту маркетингу ПУМБ;
2 місце — Анатолій Рогальский, Chief
marketing officer в monobank;
3 місце — Сергій Грабчак, маркетинг
директор Ощадбанку;
4 місце — Олексій Мороз, керівник напряму з
розвитку маркетингу та комунікацій Sense Bank;
5 місце — Вікторія Губіна, керівник
напрямку маркетинг ПриватБанку.
- вибір користувачів (українці, які безпосередньо користуються банківськими послугами та продуктами):
1 місце — Ксенія
Сікорська, директорка Департаменту маркетингу ПУМБ;
2 місце — Вікторія Губіна, керівник
напрямку маркетинг ПриватБанку;
3 місце — Сергій Грабчак, маркетинг
директор Ощадбанку;
4 місце — Кирило Січушкін, Head of Digital
marketing àбанку;
5 місце — Олексій Мороз, керівник напряму з
розвитку маркетингу та комунікацій Sense Bank.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною