ПРОМО
Світовий тренд: Neobank створив для клієнтів великодню гру з соціальною місією
Neobank, що входить до трійки провідних цифрових банків України, розпочав для своїх клієнтів гру, зиск від якої отримають захисники України. Гра «Великодня космічна місія» стартувала 7 квітня. Її учасники полюють на яйця та змагаються за першість у турнірній таблиці. Головний зиск від такої гейміфікованої взаємодії з клієнтами дістанеться Територіальній обороні України — така соціальна місія гри.
«Neobank йде за світовим трендом гейміфікації у фінансовому та банківському секторах. Але банк не просто запропонував гру, щоб залучити нових клієнтів або підвищити активність наявних. Гра „Великодня космічна місія“ має велику соціальну вагу. Вчергове банк підтримує українських військових, які боронять незалежність нашої країни. Цього разу ми допоможемо закупити для Територіальної оборони України критично важливий інвентар. Отже, грають клієнти NEOBANK, а переможемо ми всі разом», — прокоментувала керівниця проєкту Neobank для всіх Оксана Мунтян.
Гра в NEOвсесвіті триватиме з 7 по 23 квітня. Після швидкого інструктажу гравець вмикає турборежим космічного рейнджера та починає полювання за яйцями. Від кількості влучних пострілів і набраних у грі очків залежить успіх Великодньої місії, адже кожна здобич гравця — це допомога банку Збройним Силам України.
«Ми беремо на себе відповідальність перетворити всю віртуальну „здобич“ наших клієнтів-гравців на реальний фінансовий ресурс, що буде спрямовано на підтримку ТРО», — пояснила соціальну механіку проєкту Оксана Мунтян.
Результати гравці бачитимуть на екрані одразу після пострілу, а накопичувальний підсумок — у турнірній таблиці. Отже, можна буде відстежувати і власний «кошик» з яйцями, і лідерів гри.
До гри може долучитися будь-хто, завантаживши її за посиланням.
Підсумки Великодньої соціальної гри буде підбито 25 квітня. Найактивніші гравці та лідери яйцеперегонів отримають заохочувальні призи. А «головний приз» керівництво Neobank передасть військовим з Територіальної оборони України.
Гейміфікація зараз активно використовується в банківському секторі, страхуванні, електронній комерції, на фондовому ринку... Елементи гейміфікації (накопичені бали, бонуси, кешбеки, винагороди) спонукають клієнтів більше взаємодіяти з додатком. Тому гейміфікація не лише збільшує обсяг безготівкових транзакцій і допомагає отримувати прибуток, а й покращує загальну якість обслуговування клієнтів.
За матеріалами: Neobank
Поділитися новиною