321
ШІ в автоматизації процесів, та його вплив на покращення роботи
— Фінтех і Картки

Які можливості відкриває штучний інтелект в автоматизації процесів, та як він може покращити роботу компанії?
- Аналітика та прогнозування: ШІ дозволяє підприємствам аналізувати великі обсяги даних для знаходження корисної інформації, виявлення тенденцій і побудови прогнозів.
- Автоматизація рутинних завдань: ШІ може автоматично обробляти рутинні завдання та запити, дозволяючи операторам зосередитися на складніших питаннях. Традиційні системи автоматизації можуть виконувати лише обмежений набір завдань без можливості адаптації до нових умов.
- Клієнтська підтримка та обслуговування: ШІ використовується для автоматизації клієнтської підтримки через чат-ботів та віртуальних асистентів. Вони можуть надавати відповіді на поширені запитання та розв’язувати проблеми користувачів.
- Персоналізація продуктів та послуг: ШІ допомагає підприємствам створювати персоналізовані пропозиції для клієнтів на основі їхніх індивідуальних потреб і поведінки. Він аналізує дані про покупки, використовування послуг та зв’язки з клієнтами для підвищення їхнього задоволення. Як наслідок, збільшення продажів.
- Захист від кіберзагроз: ШІ використовується для виявлення потенційних кіберзагроз і захисту бізнес-даних. Він може навчатися розпізнавати аномальні ситуації в мережі й вчасно реагувати на загрози без потреби в постійному нагляді.
Читайте більше в нашій статті:
Як ШІ може допомогти вашій компанії у спілкуванні з клієнтами
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
«Цінники дуже високі»: НБУ прокоментував запуск е-гривні
ІТ-коаліція прискорить закупівлі технологій та посилить цифровізацію оборони України
Пенсійні накопичення у смартфоні: у яких країнах це вже працює
ЄЦБ назвав основні ризики цифрового євро
Передача банківських карток в «оренду»: які наслідки можуть бути
IT Arena 2025: Штучний інтелект у «Дії» та головні цифрові анонси за підтримки FAVBET Tech