Що робити, якщо на роботі сплутали трудові книжки працівників
Іноді трапляються ситуації, коли на підприємстві під час оцифрування трудової книжки працівника помилково прикріпили скан-копії іншої людини.
Про це повідомляє Пенсійний фонд України.
Зазначається, що згідно з пунктом 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця та фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 № 11−1 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2021 за № 802/36 424), у разі створення електронного запису про трудову діяльність з помилками, необхідно сформувати новий запис.
Це означає, що страхувальник має повторно подати виправлені відомості про трудові відносини працівника, включно зі скан-копією трудової книжки, яка належить саме цьому працівнику.
До речі, якщо вас цікавить швидка позика до зарплати, за допомогою порталу Finance.ua можна підібрати для себе оптимальні умови.
Хочу отримати гроші до зарплати 💸
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною