33
У 1 кв. в Україні вироблено виноградних вин більше на 78,5%, що перевершує показник минулого року
ПРОМИСЛОВІСТЬ
Такий значний ріст відбувся завдяки показникам підприємств, що входять у "Укрпродспілку", що розлили 1,015 млн. дал. провина, у 10 разів збільшивши обсяги виробництва в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Такий значний ріст відбувся завдяки показникам підприємств, що входять у "Укрпродспілку", що розлили 1,015 млн. дал. провина, у 10 разів збільшивши обсяги виробництва в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Істотний ріст спостерігався також на підприємствах "Укрсадвинпрома" - 807 тис. дал проти 544 тис. дал минулого року. Трохи зменшила своє виробництво знаменита кримська "Массандра". У господарстві в першому кварталі було розлито 107 тис. дал виноградних вин, тоді як торік цей показник складав 163 тис. дал.
Підприємства, що входять у корпорацію "Укрвинпром", зробили 751,8 тис. дал "тихих" виноградних вин, що на 7,5% перевершує аналогічний показник 2001 року. Цей приріст був забезпечений, в основному, діяльністю стрімко розвивається компанії "Атлантіс" (торгова марка "Золота амфора"), що, у порівнянні з минулим роком, збільшила виробництво більш ніж у два рази - з 64,7 тис. до 138,3 тис. дал. Ще однією структурою, що показала високий відносний ріст, стало підприємство "Агро-Юг", що зробило 29,8 тис. дал продукції проти 20 тис. дал торік.
Що стосується визнаних лідерів, то практично зберегли свої показники "Одесавинпром" (196,4 тис. дал) і "Миколаївсадвинпром" (164,2 тис. дал). Майже 20%-е падіння спостерігалося на підприємствах об'єднання "Херсонсадвинпром" (47,4 тис. дал).
Показники першого кварталу свідчать про те, що винний ринок усе більш починає походити на інші алкогольні ринки, і виробництво вина усе тісніше погоджується з рекламною активністю компаній, ступенем популярності торгових марок і маркетингових зусиль. Експерти вважають, що ріст українського винного ринку - явище неминуче. Винороби можуть розраховувати на споживання в районі 40 - 45 млн. дал вина в рік. При цьому, зважаючи на все, від розширення ринку будуть вигравати компанії, що володіють чи створюють зараз могутні торгові марки.
За матеріалами: УСПП
Поділитися новиною
Також за темою
Австралійці будуть щодня отримувати по три години безоплатної електроенергії
Україна відновила імпорт газу Трансбалканським коридором
До кінця року IBM планує скоротити кілька тисяч співробітників
Microsoft запустила власну модель для генерації зображень
Німеччина тестує революційну зарядку електромобілів під час руху по автобану
OpenAI запустила застосунок Sora на Android у кількох країнах
