923
В Україні почнуть діяти європейські габаритно-вагові норми
— Казна та Політика
В рамках процесу лібералізації перевезень великогабаритних і великовагових вантажів в Україні вводять європейські стандарти габаритно-вагових обмежень.
Відповідну постанову прийняв Кабінет Міністрів, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.
Документ уточнює максимально допустимі навантаження на вісь в залежності від кількості осей і міжосьової відстані.
Зокрема, максимальна фактична вага для двовісного вантажного автомобіля становить 18 тонн, чотиривісного — 32 тонни.

Крім того, встановлено максимальну фактичну вагу для тягачів з напівпричепами. Для двовісного вантажного автомобіля з 2-вісним причепом — 36 тонн, для тривісного тягача з 2- або 3-вісним напівпричепом — 40 тонн, для контейнеровоза — 44 тонни.

Перехід на європейські стандарти габаритно-вагових обмежень — це наступний крок у рамках реформи системи габаритно-вагового контролю.
З 1 жовтня 2021 року в Україні набули чинності закони, які впроваджують автоматичну фіксацію порушень у сфері габаритно-вагового контролю. Зокрема, ці зміни передбачають:
- запуск фіксації правопорушень на дорогах за допомогою системи зважування в русі (WIM);
- введення паритетної відповідальності учасників ринку вантажоперевезень;
- посилення відповідальності за невиконання законних вимог інспекторів Укртрансбезпеки;
- за відмову або ухилення від проходження ГВК передбачається відповідальність;
- посилення адміністративної відповідальності за перевезення пасажирів і вантажів без необхідних документів.
Уточнюємо, в рамках реалізації пілотного проекту зважування вантажівок в русі WiM «Укравтодор» запустив в тестовому режимі перші два майданчики ще в 2019 році.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною