1423
Низька температура гарячої води у квартирі: що робити і куди звертатися мешканцям столиці
— Особисті фінанси
У киян, які користуються послугами централізованого постачання гарячої води, можуть виникнути проблеми з низькою температурою води.
Відповідальні органи. За постачання гарячої води в будинки киян відповідає КП «Київтеплоенерго». Якщо в квартирі низька температура гарячої води, і при цьому на сайті і дошці оголошень немає повідомлення про планові роботи від «Київтеплоенерго», то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку.
Тому в першу чергу потрібно звертатися до балансоутримувача (керівника вашого ЖЕКу, голови ОСББ тощо).
Як довести, що вода дійсно не гаряча? Якщо ви отримали офіційну відповідь від вашого балансоутримувача про належний технічний стан внутрішньобудинкових мереж, ви можете звернутися онлайн до ЦКС для написання заяви до КП «Київтеплоенерго», долучивши копію відповіді від балансоутримувача.
Слід провести замірювання температури води саме в тому місяці, за який споживач бажає провести перерахунок. У разі неприбуття представника виконавця у встановлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менше двох споживачів.
Більше фінансових порад і лайфхаків для вашого гаманця ми пишемо в телеграм-каналі Finance_ukr. Приєднуйтесь і ви! 🤫
В акті-претензії обов’язково повинна бути вказана температура і місяць, в якому проводилися замірювання. У разі наявності квартирного лічильника гарячого водопостачання — споживач повинен обов’язково передати показання лічильника гарячого водопостачання за місяць, в якому відбулося замірювання температури.
Куди звертатися, якщо зникла вода? «Київводоканал» завжди заздалегідь попереджає про планові та аварійні роботи відразу після їх початку через сайт, Facebook і оголошення на будинках. Можна перевірити онлайн, чи є ваша адреса в списку тимчасових відключень холодного водопостачання або планових відключеннях.
Читайте також: Як після купівлі квартири переписати комунальні платіжки на себе: інструкція для киян
Якщо у вас немає води без попереджень, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, безпосередньо на вашому стояку робочими керуючої компанії або ОСББ.
У такому разі киянам радять дотримуватися кількох рекомендацій:
- спробуйте злити воду протягом 5−10 хвилин;
- якщо нічого не змінилося, то зателефонуйте в call-центр Київводоканалу за номером (044) 202−02−02 або в аварійну службу за номерами 15−81 або (044) 200−73−01; залиште заявку щодо сумнівної якості води, вказавши ПІБ, адресу, контактний телефон і суть скарги (зміна кольору та/або запаху).
За матеріалами: Судебно-юридична газета
Поділитися новиною