483
У США два лоукостери об'єднуються в одну авіакомпанію
— Фондовий ринок
Дві бюджетні авіакомпанії в США Frontier Airlines і Spirit Airlines домовилися про злиття, в результаті чого буде створений п’ятий за величиною авіаперевізник у країні.
Як повідомляє CNN, ради директорів обох авіакомпаній схвалили угоду. За даними видання, вартість угоди становить 6,6 млрд доларів.
Таким чином, Frontier Airlines контролюватиме 51,5% об’єднаної авіакомпанії, а Spirit Airlines володітиме рештою 48,5%.
Сторони поки не визначилися з назвою нової компанії. Крім цього, їм потрібно призначити генерального директора і вибрати місцезнаходження штаб-квартири авіакомпанії.
За словами голови Frontier і керуючого партнера її материнської компанії Indigo Partners Білла Франке, об’єднаний перевізник «створить найбільш конкурентоспроможну авіакомпанію Америки з наднизькими тарифами».
З 2006 по 2013 рік Indigo Partners володіла часткою в Spirit, а Франке був головою правління авіакомпанії, перш ніж він пішов у відставку, коли Indigo продала свою позицію в авіаперевізнику. Незабаром після цього Indigo купила Frontier Airlines у Republic Airways за 145 млн доларів.
Після цього придбання компанія FRONTIER з Денвера неухильно розширювала свою маршрутну мережу, додаючи нові напрямки і додаткові рейси, часто орієнтуючись на міста, де широко представлені більші авіакомпанії, такі як Southwest Airlines.
Компанія Spirit, що базується в Мірамарі в штаті Флорида, також активно розширювалася в останнє десятиліття і планує продовжити цю стратегію після об’єднання з Frontier.
«Ця угода зосереджена на створенні агресивного конкурента з наднизькими тарифами», — сказав генеральний директор Spirit Тед Крісті в заяві про угоду.
За даними Міністерства транспорту США, в 2013 році на Spirit and Frontier припадало 2,8% виручки від пасажиро-миль, перевезених авіакомпаніями США.
До 2019 року їхня сукупна частка ринку майже подвоїлася до 5,4%, в той час як чотири найбільші авіакомпанії США, American Airlines, Delta Air Lines, United Airlines і Southwest Airlines, контролювали 73,9% виручки від пасажиро-миль.
Позаяк обидва перевізники літають тільки на літаках Airbus і не домінують на жодному конкретному ринку, злиття Spirit і Frontier не повинно викликати серйозних питань у регуляторів.
Авіакомпанії очікують, що угоду буде закрито в другій половині року.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною