529
У США два лоукостери об'єднуються в одну авіакомпанію
— Фондовий ринок
Дві бюджетні авіакомпанії в США Frontier Airlines і Spirit Airlines домовилися про злиття, в результаті чого буде створений п’ятий за величиною авіаперевізник у країні.
Як повідомляє CNN, ради директорів обох авіакомпаній схвалили угоду. За даними видання, вартість угоди становить 6,6 млрд доларів.
Таким чином, Frontier Airlines контролюватиме 51,5% об’єднаної авіакомпанії, а Spirit Airlines володітиме рештою 48,5%.
Сторони поки не визначилися з назвою нової компанії. Крім цього, їм потрібно призначити генерального директора і вибрати місцезнаходження штаб-квартири авіакомпанії.
За словами голови Frontier і керуючого партнера її материнської компанії Indigo Partners Білла Франке, об’єднаний перевізник «створить найбільш конкурентоспроможну авіакомпанію Америки з наднизькими тарифами».
З 2006 по 2013 рік Indigo Partners володіла часткою в Spirit, а Франке був головою правління авіакомпанії, перш ніж він пішов у відставку, коли Indigo продала свою позицію в авіаперевізнику. Незабаром після цього Indigo купила Frontier Airlines у Republic Airways за 145 млн доларів.
Після цього придбання компанія FRONTIER з Денвера неухильно розширювала свою маршрутну мережу, додаючи нові напрямки і додаткові рейси, часто орієнтуючись на міста, де широко представлені більші авіакомпанії, такі як Southwest Airlines.
Компанія Spirit, що базується в Мірамарі в штаті Флорида, також активно розширювалася в останнє десятиліття і планує продовжити цю стратегію після об’єднання з Frontier.
«Ця угода зосереджена на створенні агресивного конкурента з наднизькими тарифами», — сказав генеральний директор Spirit Тед Крісті в заяві про угоду.
За даними Міністерства транспорту США, в 2013 році на Spirit and Frontier припадало 2,8% виручки від пасажиро-миль, перевезених авіакомпаніями США.
До 2019 року їхня сукупна частка ринку майже подвоїлася до 5,4%, в той час як чотири найбільші авіакомпанії США, American Airlines, Delta Air Lines, United Airlines і Southwest Airlines, контролювали 73,9% виручки від пасажиро-миль.
Позаяк обидва перевізники літають тільки на літаках Airbus і не домінують на жодному конкретному ринку, злиття Spirit і Frontier не повинно викликати серйозних питань у регуляторів.
Авіакомпанії очікують, що угоду буде закрито в другій половині року.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною
Також за темою
Fitch підвищило рейтинг України після реструктуризації боргу
Інвесткомпаніям змінюють правила: що планує регулятор ринку капіталу
Ще 23 АЗС Коломойського переходять під контроль нового власник
НКЦПФР включила до списку сумнівних інвестиційних проєктів ще два кейси
Укрзалізниця повідомила, які потяги затримуються через аварію під Коростенем (список)
Як буде працювати «Укрпошта» та Нова пошта на свята (графік)
