Світові витрати на цифрову рекламу в 2026 році досягнуть 753 млрд доларів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Світові витрати на цифрову рекламу в 2026 році досягнуть 753 млрд доларів

Технології&Авто
496
Фахівці аналітичної компанії Juniper Research провели дослідження, результати якого дозволили прогнозувати, що глобальні витрати на цифрову рекламу збільшаться з 407 млрд доларів в 2022 році до 753 млрд доларів в 2026 році. Ці показники відповідають зростанню на 85%. У прогнозі також сказано, що до 2026 року дохід від мобільних додатків становитиме 56% всієї суми.
На думку аналітиків, хоча зміни конфіденційності, прийняті Apple і Google, обмежують потенціал ефективної атрибуції реклами, все ще зберігаються великі можливості. Доступність SKAdNetwork на iOS, наприклад, є важливою можливістю для рекламодавців отримати доступ до агрегованих даних, дозволяючи націлюватися на сфери, які підходять для зростання.
Аналітики прогнозують, що загальні витрати на рекламу в мобільних додатках збільшаться з 201 млрд доларів в 2022 році до 425 млрд доларів в 2026 році на тлі того, що бренди прагнуть завоювати довіру споживачів.
У прогнозі очікується, що витрати на рекламу на настільних комп’ютерах збільшаться з 97 млрд доларів в 2022 році до 142 млрд доларів в 2026 році, незважаючи на перенаправлення витрат на портативні пристрої і реалізацію правил захисту даних, що впливають на політику використання файлів cookie.
Дослідники визначили відео як ключовий канал для рекламодавців. Вони очікують, що витрати на відеорекламу протягом наступних чотирьох років зростуть на 63%. Цьому сприяє успіх популярних каналів поширення, таких як TikTok і YouTube Shorts.
За матеріалами:
iXBT.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас