514
У Японії штучний інтелект підраховуватиме кількість клієнтів для бізнесу
— Світ
Оператор мобільного зв’язку SoftBank і метеорологічна Асоціація Японії почали пропонувати послугу прогнозування кількості клієнтів за допомогою штучного інтелекту (ШІ).
Про це повідомляє NHK.
Ця система, яка дає прогнози, користуючись даними смартфонів і метеорологічними відомостями, допомагає в оптимізації бізнесу.
Фірми використовують дані функції позиціонування з десятків мільйонів смартфонів. Крім того, ця послуга враховує такі показники, як температура повітря і сила вітру поблизу магазинів.
І аналізує ці дані, складаючи з результатами продажів в минулому, щоб передбачити потік клієнтів на період до двох тижнів.
За словами компаній, під час випробувань, проведених в аптеках, ця система продемонструвала 93% точності.
Співробітник SoftBank сказав, що компанія хоче допомогти поліпшити ефективність бізнесу за рахунок того, що замовлення продукції ґрунтуються на попиті, а графік роботи персоналу – на кількості клієнтів.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною
Також за темою
Каллас розповіла деталі 19-го пакету санкцій проти рф
19 країн-членів ЄС візьмуть кредити SAFE на €150 мільярдів — фон дер Ляєн
Uber запустить потяг із Лондона до великих міст Європи
Туристи знову обирають «старий» формат відпочинку: чому зростає популярність пакетних турів
Найкращі країни ЄС для працевлаштування українських біженців
Апеляційний суд США визнав тарифи Трампа неконституційними