Як клієнту вирішити спірне питання з банком — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як клієнту вирішити спірне питання з банком

Особисті фінанси
660
Доступність і зручність банківських послуг спрощує наше повсякдення та значно економить час. Проте навіть довготривалі відносини між клієнтом та банком можуть зіпсувати ситуації, коли між ними виникає спір.
Finance.ua як портал, що дбає про ваші заощадження, дізнався, як клієнту вирішити спірне питання з банком
Як пояснює Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, за законодавством України, споживачі фінансових послуг можуть одразу звернутися до суду. Однак перед тим, як розпочати тривалий і не завжди ефективний судовий процес, спробуйте врегулювати спірні питання кількома іншими шляхами.
Спочатку зверніться до банку та викладіть своє питання через наступні канали комунікації:
  • онлайн – канали: на електронну адресу банку або за допомогою сервісу «Зворотній зв’язок», інформація про які розміщена на вебсайті обраного вами банку, а також через чат-боти банку у Viber, Telegram, Messenger;
  • усне звернення на «гарячу лінію»/call-центр/контакт-центр банку;
  • засобами поштового зв’язку: написати лист-звернення (скаргу) на керівництво банку на адресу для листування, яка зазначена на його вебсайті, зазвичай, у розділі «Контакти».
У зверненні надайте детальну інформацію про себе для можливості ідентифікації, причину звернення до банку, зазначте чого очікуєте після розгляду звернення та яким чином хочете отримати відповідь.
Якщо спірне питання не вдалося вирішити безпосередньо з банком, необхідно звернутися до Національного банку України, порядок звернення до якого розміщено на сайті в розділі «Захист прав споживачів».
Якщо банк-учасник Фонду гарантування не виконує обов’язки, покладені на нього Інструкцією про порядок здійснення Фондом гарантування вкладів фізичних осіб захисту прав та охоронюваних законом інтересів вкладників, (наприклад, не надає інформацію про систему гарантування вкладів фізичних осіб, порушує порядок розкриття інформації для вкладників про умови надання банківських послуг із залучення вкладів) можна звернутися до Відділу захисту прав вкладників Фонду на адресу електронної пошти: cn-vzpv@fg.gov.ua.
У разі виникнення будь-яких спірних питань щодо отримання гарантованої суми відшкодування за вкладом у неплатоспроможному банку необхідно звертатись до Фонду. Інформація щодо порядку звернення розміщена на сайті Фонду у розділі «Звернення громадян».
До речі, на депозиті можна заробляти більше, якщо скористатися програмою «Бонус до депозиту» від Finance.ua. Більше про програму і вигоди можна дізнатися за посиланням.

Отримати більше з депозиту

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас