SkyUp змінила безкоштовний сервіс на регулярних рейсах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

SkyUp змінила безкоштовний сервіс на регулярних рейсах

Фондовий ринок
602
Український лоукостер SkyUp змінив безкоштовний сервіс на регулярних рейсах, який стосується безкоштовної роздачі води пасажирам під час польоту.
Тепер воду потрібно купувати в пляшках або попросити бортпровідника принести безкоштовну воду в склянці, повідомили avianews.com в авіакомпанії.
Доповнено: деякі пасажири стверджують, що бортпровідники не видають воду за запитом безкоштовно, пропонуючи купити воду в пляшках.
До впровадження змін на регулярних рейсах SkyUp стюардеси котили візок з бутильованою водою по салону, розливали її в склянки і надавали пасажирам. Зараз такий сервіс залишився лише на чартерних рейсах.
У SkyUp зміну сервісу на регулярних рейсах пояснили тим, що це дозволило оптимізувати час обслуговування пасажирів і прискорити процес видачі замовлень з платного меню.
Це нововведення з боку SkyUp повністю відповідає українським правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу. У них зазначено, що авіаперевізник повинен надати безкоштовну питну воду, однак лише за запитом пасажира.
Доповнено: якщо твердження пасажирів вірні, і персонал SkyUp не видає безкоштовно воду за запитом, це є порушенням правил. Однак також можливо, що це нерозуміння правил з боку деяких бортпровідників.
За матеріалами:
Avianews.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас