608
SkyUp змінила безкоштовний сервіс на регулярних рейсах
— Фондовий ринок
Український лоукостер SkyUp змінив безкоштовний сервіс на регулярних рейсах, який стосується безкоштовної роздачі води пасажирам під час польоту.
Тепер воду потрібно купувати в пляшках або попросити бортпровідника принести безкоштовну воду в склянці, повідомили avianews.com в авіакомпанії.
Доповнено: деякі пасажири стверджують, що бортпровідники не видають воду за запитом безкоштовно, пропонуючи купити воду в пляшках.
До впровадження змін на регулярних рейсах SkyUp стюардеси котили візок з бутильованою водою по салону, розливали її в склянки і надавали пасажирам. Зараз такий сервіс залишився лише на чартерних рейсах.
У SkyUp зміну сервісу на регулярних рейсах пояснили тим, що це дозволило оптимізувати час обслуговування пасажирів і прискорити процес видачі замовлень з платного меню.
Це нововведення з боку SkyUp повністю відповідає українським правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу. У них зазначено, що авіаперевізник повинен надати безкоштовну питну воду, однак лише за запитом пасажира.
Доповнено: якщо твердження пасажирів вірні, і персонал SkyUp не видає безкоштовно воду за запитом, це є порушенням правил. Однак також можливо, що це нерозуміння правил з боку деяких бортпровідників.
За матеріалами: Avianews.com
Поділитися новиною