Творці реклами Adidas показали свій концепт позашляховика Thundertruck із сонячними батареями — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Творці реклами Adidas показали свій концепт позашляховика Thundertruck із сонячними батареями

Технології&Авто
965
Рекламне агентство Wolfgang LA, яке займається в тому числі рекламними продуктами Adidas і Panda Express, представило свій концепт «позашляховика майбутнього» з третьою віссю, що приєднується, і зарядкою від сонячної енергії за допомогою висувних панелей, пише Fast Company.
Створенням концепту займалися Колін Джеффері і Майк Гейгер — співзасновники Wolfgang LA — спільно з групою автомобільних дизайнерів і інженерів. Він отримав назву Thundertruck.
Вантажівка оснащена складним тентом на даху з сонячними батареями, які можуть забезпечити стаціонарну підзарядку акумуляторів. Також у Thundertruck є додаткова вісь, яка перетворює його на шестиколісний транспортний засіб. Крім цього, в нього вбудований дрон-безпілотник військового зразка, який може злітати над автомобілем і проводити 3D-сканування місцевості, виводячи зображення на дисплеї приладової панелі.
Творці реклами Adidas показали свій концепт позашляховика Thundertruck із сонячними батареями
Очікується, що вантажівка зможе прискорюватися до 100 км/год приблизно за 3,5 секунди, а проїжджати без підзарядки Thundertruck зможе до 900 км завдяки 210-кіловатним акумуляторам.
«Ми хотіли, щоб автомобіль подібно трансформеру розширювався і стискався, підлаштовуючись під навколишнє середовище, — говорить Джеффрі. — Фари, натхнені науковою фантастикою, і сміливі пропорції надають нашому автомобілю незвичайний вигляд. Навпаки, інтер’єр розроблено так, щоб бути зручним для тривалих поїздок, з купою технологій, з якими можна пограти по дорозі».
Творці реклами Adidas показали свій концепт позашляховика Thundertruck із сонячними батареями
Творці впевнені, що їхня вантажівка не просто плід фантазії. Джеффрі і Гейгер сподіваються, що зможуть запустити масове виробництво. Приблизна вартість такої машини складе близько $ 70 тис.
«Зазвичай, коли ви говорите про рекламне агентство, яке намагається спроектувати автомобіль, то ви можете зробити проект, що має крутий вигляд. Однак якщо залучити хлопців, які займалися цим всю свою кар’єру [автомобільних дизайнерів і інженерів], разом з нашим маркетинговим досвідом, я відчуваю, може вийти чудове поєднання», — розповідає Джеффрі.
Wolfgang LA вже розробила маркетингову кампанію та стратегію для Thundertruck. «Ми не знаємо, як все буде, але суть в тому, що це реально, це готове до роботи, ви можете побачити прототип дуже скоро», — переконаний Гейгер.
За матеріалами:
Ampercar
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас