Китайська компанія представила електромобіль із запасом ходу понад 1000 км — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайська компанія представила електромобіль із запасом ходу понад 1000 км

Технології&Авто
1785
Китайський виробник електромобілів Nio представив на спеціальному заході нову модель ET5, яка стане найбільш компактним і доступним рішенням в лінійці, що при цьому використовує платформу новітнього покоління.
Просунуті функції допомоги водієві поєднуються в цьому транспортному засобі із запасом ходу до 1000 км і ціною від $51 400 на китайському ринку.
Попутно Nio заявила про готовність почати поставки з 28 березня 2022 року седанів ET7, які в модельній ієрархії стоять вище, але досі не були готові до серійного виробництва.
З 20 січня перші клієнти зможуть підтвердити замовлення на поставку седанів ET7. На етапі підготовки до виробництва фахівцям Nio вдалося зменшити час розгону до 100 км/год до 3,8 секунди, а коефіцієнт аеродинамічного опору був поліпшений до 0,208.
Якщо повернутися до більш компактного ET5, що дебютував днями, то серед його характеристик виробник згадує здатність розганятися до 100 км/год за 4,3 секунди, а також зупинятися з цієї швидкості до нуля за 33,9 метра.
В цьому випадку хороша динаміка підкріплюється і ефективною гальмівною системою, що важливо для безпеки. Коефіцієнт динамічного опору не перевищує 0,24, дверні ручки традиційно втоплені в кузовні панелі, а при виготовленні кузова використовувалися високоміцні сталі і алюміній, що дозволило знизити масу без шкоди для жорсткості на кручення, яка досягає 34 000 н·М/град.
Для седана Nio ET5 передбачено три варіанти ємності акумулятора. У базовій версії він здатний зберігати 75 кВт*год електроенергії і проїжджати 550 км по китайському циклу 550 км без підзарядки. Середня комплектація пропонує батарею ємністю 100 кВт·год з розрахунковим запасом ходу 700 км, а старша збільшує ці показники в півтора разу, забезпечуючи рух без підзарядки на 1000 км з гаком.
У Китаї, де ET5 з’явиться у продажу у вересні майбутнього року, вартість електромобіля стартує з $51 450, але бажаючі міняти батарею за підпискою зможуть отримати машину за $40 468, і при цьому надалі щомісяця вносити абонентську плату. На спеціальних станціях батарея змінюється на заряджену в автоматичному режимі всього за п’ять хвилин, після чого електромобіль може продовжувати рух з повним запасом ходу.
Nio вже освоює ринок Норвегії і готується вийти на ринки Німеччини, Нідерландів, Швеції та Данії в 2022 році. До середини десятиліття марка розраховує продавати свою продукцію більш ніж в 25 країнах і регіонах світу.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас