1786
Китайська компанія представила електромобіль із запасом ходу понад 1000 км
— Технології&Авто
Китайський виробник електромобілів Nio представив на спеціальному заході нову модель ET5, яка стане найбільш компактним і доступним рішенням в лінійці, що при цьому використовує платформу новітнього покоління.
Просунуті функції допомоги водієві поєднуються в цьому транспортному засобі із запасом ходу до 1000 км і ціною від $51 400 на китайському ринку.
Попутно Nio заявила про готовність почати поставки з 28 березня 2022 року седанів ET7, які в модельній ієрархії стоять вище, але досі не були готові до серійного виробництва.
З 20 січня перші клієнти зможуть підтвердити замовлення на поставку седанів ET7. На етапі підготовки до виробництва фахівцям Nio вдалося зменшити час розгону до 100 км/год до 3,8 секунди, а коефіцієнт аеродинамічного опору був поліпшений до 0,208.
Якщо повернутися до більш компактного ET5, що дебютував днями, то серед його характеристик виробник згадує здатність розганятися до 100 км/год за 4,3 секунди, а також зупинятися з цієї швидкості до нуля за 33,9 метра.
В цьому випадку хороша динаміка підкріплюється і ефективною гальмівною системою, що важливо для безпеки. Коефіцієнт динамічного опору не перевищує 0,24, дверні ручки традиційно втоплені в кузовні панелі, а при виготовленні кузова використовувалися високоміцні сталі і алюміній, що дозволило знизити масу без шкоди для жорсткості на кручення, яка досягає 34 000 н·М/град.
Для седана Nio ET5 передбачено три варіанти ємності акумулятора. У базовій версії він здатний зберігати 75 кВт*год електроенергії і проїжджати 550 км по китайському циклу 550 км без підзарядки. Середня комплектація пропонує батарею ємністю 100 кВт·год з розрахунковим запасом ходу 700 км, а старша збільшує ці показники в півтора разу, забезпечуючи рух без підзарядки на 1000 км з гаком.
У Китаї, де ET5 з’явиться у продажу у вересні майбутнього року, вартість електромобіля стартує з $51 450, але бажаючі міняти батарею за підпискою зможуть отримати машину за $40 468, і при цьому надалі щомісяця вносити абонентську плату. На спеціальних станціях батарея змінюється на заряджену в автоматичному режимі всього за п’ять хвилин, після чого електромобіль може продовжувати рух з повним запасом ходу.
Nio вже освоює ринок Норвегії і готується вийти на ринки Німеччини, Нідерландів, Швеції та Данії в 2022 році. До середини десятиліття марка розраховує продавати свою продукцію більш ніж в 25 країнах і регіонах світу.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною
Також за темою
Україна може приєднатися до космічної програми ЄС Govsatcom
Чому відмова від підписання постанови ПДР не скасовує штраф
Альтман розробляє неінвазивний мозковий інтерфейс як альтернативу Neuralink Маска
Grokipedia запрацювала: що може запропонувати конкурент «Вікіпедії» від Маска
Обов’зковий техогляд авто: що потрібно знати водіям
Новий знак на дорогах в Іспанії: що він означає (фото, таблиця)
