Tesla переведе на використання LFP-батарей всі базові версії електромобілів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Tesla переведе на використання LFP-батарей всі базові версії електромобілів

Технології&Авто
1165
У Китаї компанія Tesla вже давно оснащує базові моделі електромобілів, що випускаються локально, тяговими батареями на базі літієвих акумуляторів, що використовують фосфат заліза (LFP). Вони дешевші й безпечніші від тих, що містять нікель, але питання економії вочевидь стоїть на першому місці.
Тепер компанія збирається поширити цю практику за межі китайського ринку.
Про це рішення стало відомо під час квартального звітного заходу Tesla, як зазначає CNBC. Минулого місяця американців, які замовили електромобілі Model 3, компанія вже розпитувала про готовність отримати машину з LFP-батареєю замість NCA-варіанту.
Перший тип акумуляторів має і важливі недоліки. По-перше, вони забезпечують нижчу щільність зберігання заряду, а тому виявляються важчими від NCA-альтернативи при необхідності забезпечити порівнянний запас ходу. По-друге, вони гірше переносять від’ємні температури з точки зору здатності зберігати заряд. До переваг LFP-батарей, крім більш високої хімічної стабільності, що запобігає довільному загорянню, можна віднести і вищий експлуатаційний ресурс.
Експерти також відзначають, що LFP-батареї легше переносять заряд до повної ємності, тоді як для нікелевих версій рекомендується заповнювати заряд лише до 80% номінальної величини, щоб уникнути передчасної деградації. У виробництві LFP-батареї не вимагають досить дорогих кобальту і нікелю, та й процес їх вторинної переробки дещо простіший. Старші комплектації електромобілів Tesla, як і раніше, будуть оснащуватися більш ємними батареями на базі ґраток з вмістом нікелю, кобальту і літію.
Найбільшими постачальниками акумуляторних ґраток типу LFP залишаються компанії CATL і BYD, А 95% виробництва зосереджено в Китаї. Напевне, акумулятори цього типу будуть поставлятися на американські і європейські підприємства Tesla з Китаю. На певному етапі стане доцільною локалізація їх виробництва, адже в іншому випадку транспортні витрати неминуче з’їдять частину досягнутого економічного ефекту.
Як міграція на інший тип батарей позначиться на вартості реалізованих в США і Європі електромобілів Tesla, поки передбачити складно, але самій компанії такий перехід точно буде вигідний.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас