«Банкомати крадуть гроші»: клієнти ПриватБанку повідомили про нову проблему — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Банкомати крадуть гроші»: клієнти ПриватБанку повідомили про нову проблему

Фондовий ринок
5379
Деякі клієнти ПриватБанку заявили про нову проблему, з якою вони зіткнулися при спробі зняти гроші в банкоматі.
Про це йдеться у відгуках на сайті Мінфін.
Один з клієнтів повідомив про присвоєння банком 2 тисяч гривень.
«Банкомати ПриватБанку крадуть гроші. Будьте всі дуже уважні, коли знімаєте. Обов’язково перераховувати, а то потім можете недорахуватися немаленької суми. Мене банкомат „Привату“ сьогодні обікрав на 2000 гривень. Не раджу користуватися ПриватБанком і їхніми послугами нікому. Переходьте на більш надійні банки», — пише клієнт. Банк на цей коментар поки не відреагував.

В іншому випадку клієнтка розповіла, що знімала в банкоматі «Привату» гроші з зарплатної картки іншого банку.
«Перші дві тисячі банкомат видав, а на другі написав „Технічна помилка“, але при цьому обидві операції були успішні і гроші списали з рахунку. Тобто, згідно з балансом формально я зняла чотири тисячі, за фактом на руках у мене виявилося тільки дві тисячі», — пише жінка. За її словами, в банку порадили звернутися на гарячу лінію, там же переадресували в банк, який видав картку.
«Я працювала, і тепер мені нема на що жити, тому що банкомат з’їв мої гроші», — резюмувала клієнтка.

У відповідь представник банку порекомендував звертатися до установи, що видала картку, для оформлення заявки на повернення коштів. «Зі свого боку ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення грошей за такими заявками, коли до нас надходить запит, сформований згідно з правилами платіжної системи», — йдеться у відповіді «Привату».
Ще в одному випадку клієнти спробували зняти гроші в банкоматі, той видав помилку, але списав з картки 14 тисяч гривень.
«Служба підтримки заявила, що чекати добу треба!!! Позаяк терміново потрібні гроші, довелося брати з кредитної картки. Нічого хорошого про цей банк сказати не можна. На всі питання оператор як заведена відповідає «Вибачте, гарного дня», — обурюється клієнтка.
У відповідь представник банку вибачився перед нею, заявивши, що банк не перешкоджає клієнту в бажанні зняти готівку. «Помилка в роботі банкомату — це збіг обставин, що в жодному разі не є показником сервісу банку в цілому», — заявили в банку.
За матеріалами:
Мінфін.com.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас