Що робити, якщо на пошті загубили вашу посилку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що робити, якщо на пошті загубили вашу посилку

Особисті фінанси
1129
Finance.ua як портал, що дбає про ваші кошти, розповідає, що робити і куди звертатись, аби повернути гроші за втрачену поштовим оператором посилку.
Якщо Вашу посилку загублено, необхідно звернутися до поштового відділення, з відповідною заявою про втрату відправлення. Як зазначають юристи Бюро безоплатної правової допомоги, у заяві треба вказати:
  • вид, категорію та номер поштового відправлення;
  • місце та дату прийняття;
  • прізвище, ім’я та по батькові (для юридичних осіб – найменування) і поштову адресу відправника та адресата;
  • у відповідних випадках – ще і суму оголошеної цінності поштового відправлення, суму післяплати. Це правило діє як в межах території України, так і за кордоном.
За втрату, недостачу або пошкодження вкладень поштових відправлень, порушення контрольних строків доставки поштових відправлень персонал оператора, з вини якого завдані збитки, несе відповідальність у порядку, передбаченому законодавством України.
Звичайно, що свої вимоги необхідно обґрунтувати відповідними доказами. Такими доказами можуть слугувати:
  • квитанція про оплату послуги, яка була отримана в поштовому відділенні;
  • касовий чек, або договір, укладений у такому поштовому відділенні з зазначенням ваги, ціни тощо.
Завжди зберігайте оригінали та копії цих документів.
Зверніть увагу, що якщо під час відправлення ви зазначили суму оголошеної цінності посилки, то у випадку її втрати оператор поштового зв’язку зобов’язаний компенсувати саме розмір вказаної суми.
Якщо ваше відправлення втратили, вимагайте від працівника поштового зв’язку скласти акт і підписати його керівником об’єкта поштового зв’язку і відправником чи одержувачем.
Що робити далі? На підставі наявних доказів (вказані акти, фото/відео фіксація, квитанції, чеки, накладні, та інше) зверніться до оператора із письмовою претензією про отримання компенсації за втрачене поштове відправлення. Оператор зобов’язаний надати письмову відповідь споживачу у місячний термін з моменту отримання претензій.
До речі, про важливі новини для вашого гаманця ми оперативно повідомляємо в нашому телеграм-каналі Finance_ukr. Приєднуйтесь і ви! 🤫
Про відшкодування. Необхідно зазначити, що за повну втрату посилок без оголошеної цінності оператор поштового зв’язку відшкодовує вартість послуг поштового зв’язку та сплачує штраф у розмірі 100% вартості цих послуг; за повну втрату посилки з оголошеною цінністю − вартість в розмірі суми оголошеної цінності поштового відправлення і вартості послуг поштового зв’язку та сплачує штраф у розмірі 25% вартості цих послуг.
Вартість попередньо оплачених користувачем послуг, що фактично не були йому надані, відшкодовується користувачеві у повному обсязі на підставі квитанції чи іншого документа про оплату цих послуг.
Оператор поштового зв’язку не несе відповідальності за втрату посилки, зокрема у разі, якщо:
  • поштова посилка відповідно до закону підлягає вилученню, конфіскації або знищенню;
  • втрата або знищення вмісту посилки настали внаслідок непереборної сили (урагану, землетрусу);
  • недостача або пошкодження вмісту посилки трапились внаслідок порушення визначених законодавством України правил про обмеження в пересилці предметів і речей;
  • заява про розшук поштового відправлення подано через 6 місяців після дати прийняття посилки поштовим відділенням (спеціальна позовна давність).
У випадку, якщо захистити свої права в зазначений спосіб не вдалося, ви маєте право звернутися до суду з позовною заявою про виплату компенсації за втрачене поштове відправлення оператором поштового зв’язку.

Посилку загубили на пошті. Що можна зробити

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас