Топ-7 інсайтів конференції Marketing & Sales Management в IT — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Топ-7 інсайтів конференції Marketing & Sales Management в IT

Фінтех і Картки
45
Дрони, роботи, голограми і багато іншого – індустрія IT та інновацій не відпочиває навіть у вихідні дні. У суботу, 18 вересня, Європейська асоціація програмної інженерії провела EASE Business Day, присвячений Marketing & Sales Management в IT. Гості заходу дізналися про останні розробки в маркетингу і сейлз-менеджменті, поспілкувалися з власниками ІТ та інноваційного бізнесу, які готові інвестувати в нові проєкти, а також побачили інтерактивну виставку.
Топ-7 інсайтів конференції Marketing & Sales Management в IT
«Наша конференція – це all-inclusive. Ми не тільки розповідаємо про софт, ми показуємо інноваційні технології в роботі; ми не тільки ділимося своїми проєктами, а й пропонуємо відразу застосувати отримані знання на практиці. Інсайти, кейси, нові знання, нетворкінг, виставка та багато іншого – це спосіб показати, що в Україні є круті мега технологічні проєкти. Завдяки таким зустрічам ми розвиваємося та намагаємося продемонструвати всю силу і міць українських розробників», – розповідає CEO «Європейської асоціації програмної інженерії» EASE Любов Мочалова.
Топ-7 інсайтів конференції Marketing & Sales Management в IT
Своєю експертизою з аудиторією конференції поділилися нішеві спікери індустрії:
— Олексій Хохлов (GOMARKETING)
— Владислав Савченко (EASE)
— Вадим Марценко (Martsenko Sales)
— Віктор Забоєнко (SAGA Development)
— Юрій Гладкий (Grape)
— Евеліна Комарницька (Ukrainian Startup Fund)
— Валерія Заболотна (Academy DTEK)
— Тетяна Шерман (Academy DTEK)
Топ-7 інсайтів конференції Marketing & Sales Management в IT
Ми виділили 7 головних інсайтів EASE Business Day:
  • Для успіху в будь-якому починанні потрібні всього 3 речі: знати, що робити, знати, як робити і нарешті зробити це.
  • Кратне зростання і розвиток – це не про талант і геніальність. Це про важку працю, яка щодня повторюється і формує звичку.
  • Ринок заповнений схожими однотипними історіями брендів. Той, хто створює нові сюжети – управляє увагою та грошима аудиторії.
  • Якість, надійність, зручність – це не переваги, а товарний мінімум. На базових властивостях продукту далеко не виїхати. Зростання бренду завжди будуть визначати три ключові чинники: знання, ціна та цінність.
  • Щоб ростити свій бренд, почніть розповідати історії, в яких ваш клієнт захоче стати головним героєм і буде чекати продовження.
  • Емоції не підкріплені інструментом перетворюються в нуль. Талант не підкріплений дисципліною множиться на нуль.
  • Ми надихаємося історіями успіху, спостерігаючи за ними з кінця. При цьому ми забуваємо, що за кожним досягненням стоять тисячі сухих і нудних дій, які повторюються.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас