Польська PESA представила водневий залізничний локомотив — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Польська PESA представила водневий залізничний локомотив

Технології&Авто
659
Польська компанія PESA Bydgoszcz SA представила на виставці Trako свій перший залізничний локомотив, що працює на водні.
Це істотно модернізований тепловоз СМ42 з встановленими водневими ґратками, повідомляє NaKolei.pl.
Зазначено, що весь проект було створено у співпраці з PKN Orlen і Orlen Koltrans. Саме цей агрегат найближчим часом буде зданий в експлуатацію на нафтопереробному заводі Orlen в Плоцьку.
Локомотив PESA має чотири асинхронні двигуни потужністю 180 кВт кожен, допоміжний перетворювач 3×400 В, один інвертор для двох тягових двигунів. Для всього приводу буде використовуватися тягова батарея за технологією LTO з набором водневих елементів.
Польська PESA представила водневий залізничний локомотив
Як зазначається, тепловоз з позначенням СМ42 6Дн — 4-вісний вагон з тяговими двигунами 4×180 кВт. Він був оснащений інноваційним джерелом енергії – водневим двигуном з нульовим рівнем викидів. Дві водневі ґратки виробництва Ballard відповідають за вироблення енергії. Ґратка на 85 кВт — це система, яка генерує напругу при хімічній реакції водню з киснем з атмосфери. Водень відбирається з водневих резервуарів і подається в ґратку після проходження через редуктор під тиском 8 бар.
«Я вважаю, що ця конкретна ініціатива матиме ключове значення для прискорення розвитку цього типу технологій у Польщі», — заявив прем’єр-міністр Матеуш Моравецький.
Відомо, що система живлення водневого елемента складається з двох комплектів резервуарів, встановлених в сталевій рамі. Кожен з них вміщує 16 балонів, а загальна місткість 32 водневі балони становить 175 кг при тиску 350 бар і температурі газу 15 градусів Цельсія.
Польська PESA представила водневий залізничний локомотив
Система приводу локомотива також включає тягову батарею великої ємності. Акумулятори поставляються у вигляді 6 окремих ящиків, пов’язаних між собою електроустановкою і системою охолодження. Акумулятор виконано за технологією LTO, загальною ємністю 167 кВт/год.
«Цей локомотив — початок шляху до польського пасажирського рейкового транспорту, що працює на водні, і ще один крок на шляху до мети створення безпечної, комфортної та екологічної польської залізниці», — зазначив міністр інфраструктури та будівництва країни Анджей Адамчик.
Також повідомляється, що представлений локомотив оснащений автономною системою водіння, яка дозволяє водієві керувати транспортним засобом однією людиною по радіо при налаштуванні поїздів, і системою розпізнавання перешкод.
Крім того, відомо, що максимальна швидкість, яку може розвивати польський водневий локомотив, становить 90 км/год.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас